تكواندوكار ملي پوش ناشنوا از عدم اعزام تيم ملي تكواندو به مسابقات جهاني ونزوئلا ابراز نارضايتي كرد و اظهار داشت: يك سال براي حضور موفق در اين مسابقات بسيار تلاش كرديم ولي متاسفانه بي نتيجه بود.

امير اميري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: ورزشكاران و تكواندوكاران ناشنوا با شرايط بسيار  متفاوتي با ساير افراد فعال در حوزه ورزشي مواجه هستند و به دليل محدوديت هايي كه وجود دارد متاسفانه در بسياري از اوقات حق ورزشكاران اين حوزه در بي عدالتي محض ضايع و نابود مي شود.

وي ادامه داد:‌ براي حضور در مسابقات جهاني ونزوئلا علاوه بر كسب تجربه، اهداف ديگري را دنبال مي كرديم و خواهان ارتقاء سطح فني و كيفي خود در مصاف با حريفان جهاني سطح بالا بوديم از طرفي با توجه به مسابقات المپيك 2013 بلغارستان اين مسابقات دستاوردهاي مهمي را براي ما دربر داشت كه متاسفانه عليرغم تلاش هاي فراوان و برگزاري اردوهاي مفيد اعزام تيم هاي ملي رزمي ناشنوايان به مسابقات جهاني ونزوئلا از سوي مسئولان شوراي برون مرزي و وزارت ورزشي لغو شد.

اميري تصريح كرد: براي برافراشته شدن پرچم جمهوري اسلامي در ميادين بين المللي و حضور پرقدرت در مسابقات در زندگي شخصي و حتي از محيط كار خود نيز به صورت كامل حضور نداشتيم و تمام تمركزمان را به حضور در اردوها معطوف كرديم كه متاسفانه حال با لغو اعزام به مسابقات ونزوئلا، يك سال تلاش و زحمات بي دريغ تكواندوكاران ضايع و بي نتيجه ماند.

ملي پوش تكواندوكار افزود: فدراسيون و مسئولان انجمن براي حضور تيم هاي رزمي در مسابقات جهاني تمام تلاش خود را به كار گرفتند اما متاسفانه مسئولان وزارت ورزش چنين تصميمي را اتخاذ كردند و پيگيري هاي مسئولان فدراسيون نيز سبب لغو اين تصميم نشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار