معاونت سياسي بسيج دانشگاه شهيد بهشتي گفت:‌ كانديداي انتخابات بايد با هوشياري و ذكاوت لازم، تبليغاتشان منجر به متشنج شدن جامعه و فضاسازي براي دشمن نشود.

سيد محمد حسيني معاونت سياسي بسيج دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران به تاثيرگذاري نقش جنبش دانشجويي در حوزه سياسي به خصوص در عرصه انتخابات سال آينده پرداخت و درباره اين كه جنبش دانشجويي بايد به چه شكل و كيفيتي وارد اين مرحله شود اظهار داشت:‌ جنبش دانشجويي در دو بعد داخل و خارج در دانشگاه‌ها وظايف مهمي بر عهده دارد كه بيشتر در جهت تدوين سازي و روشنگري وارد مرحله عمل مي‌شود.

وي تصريح كرد: دانشگاهيان بايد با توجه به تخصص مربوطه در دانشگاه‌ها سعي كنند شرايط يك رئيس جمهور خوب را براي دانشجويان تبيين و تلاش كنند اگر گزينه خوب و مناسبي مدنظر دارند زوايا و سابقه كاري وي را براي افراد روشن و شفاف سازند.

حسيني در ادامه افزود:‌ با توجه به اينكه رئيس جمهور بازوي اجرايي قوانين کشور به حساب مي‌آيد بايد سعي شود ملاك درستي به مردم و قشر جوان به ويژه دانشجو معرفي شود.
 
 معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: يكي از ملاك‌هاي مورد نظر بايد مسئله اقتصادي باشد و وعده‌هايي كه به مردم داده مي‌شود بايد منطقي باشد و در چارچوب قوانين داخلي قابليت اجرايي شدن داشته باشد.

حسيني اظهار داشت: در انتخابات رياست جمهوري نهادهايي تحت عنوان نهادهاي نظارتي نظير شوراي نگهبان فعاليت مي‌كنند البته وزارت كشور نيز در اين راستا كمك‌هايي كرده است در اين راستا ملاك همگان بايد قانون باشد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: وظيفه تشكل‌هاي دانشجويي تبيين‌ و روشنگري براي مردم است و بهترين آنها كرسي‌هاي آزادانديشي است كه با حضور دانشجويان در پي تاكيدات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها برگزار مي‌شود  اما نبايد فضا از حالت منطقي خارج شود و حالت  احساساتي به خود بگيرد زيرا از هدف اصلي خود خارج شود.

وي در پايان اظهار داشت: افرادي كه مي‌خواهند در انتخابات شركت كنند بايد هوشياري و ذكاوت لازم را داشته باشند و تبليغات زودهنگام‌شان منجر به متشنج شدن جامعه و فضاسازي براي دشمن نشود.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: حسینی ، شهید ، بهشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار