3 میلیون و 5 میلیون تومان بیمه دانش برای جراحی عمومی و جراحی خاص اختصاص یافته است.

کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح بیمه تکمیلی دانش برای ارتقاء سلامت دانشجویان برای نخستین بار در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: طرف قرارداد این بیمه 4 شرکت دانا، دی، سینا و کارآفرین هستند که این بیمه با مبالغ مشخص شده و تا سقف مشخصی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
 
مرادیان تصریح کرد: در اعمال جراحی که شامل بستری و جراحی در بیمارستان و مراکز جراحی محدود DAY CARE با بیشتر از 6 ساعت بستری ، آنژیوگرافی قلب، شیمی درمانی و انواع سنگ شکن تا سقف 3 میلیون تومان مشخص شده است.
 
وی تصریح کرد: تامین هزینه های بیمارستانی ( اعمال جراحی خاص) شامل، اعمال جراحی مغز و اعصاب ( به استثنای دیسک ستون فقرات) ، قلب ، پیوند کلیه و مغز استخوان، پیوند کبد و ریه تا سقف 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی به خدمات پاراکلینیکی اشاره کر و گفت: خدمات پاراکلینیکی شامل ، سونوگرافی، مامو گرافی، رادیوتراپی، انواع اسکن و سی تی اسکن، داستیتو متری، انواع آندوسکوپی، رکتوسکپی، آندوسکوپی، سیگموئید سکوپی، ام آر ای تا سقف 3 میلیون تومان همچنین خدمات پاراکلینیکی 2 که شامل تست ورزش، نوار عضله و عصب ، نوار مغز و سایر خدمات می شود نیز تا سقف 3 میلیون تومان و سایر خدمات پاراکلینیکی شامل اعمال مجاز سرپایی نیز تا سقف 3 میلیون تومان تعیین شده است.
 
مرادیان تصریح کرد: در خصوص جبران هزینه های آزمایشگاهی که شامل آزمایش های تشخیص طبی، پاتولوژی یا آسیب شناسی است تا سقف 2 میلیون تومان، جبران هزینه های زایمان طبیعی و سزارین، 500 هزار تومان ، تامین هزینه های آمبولانس در داخل شهر 50 هزار تومان،  تامین هزینه های آمبولانس در خارج شهر، 100 هزار تومان، دندانپزشکی، 200 هزار تومان و عینک 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 
** ارائه 2 میلیون تومان بیمه دانش برای جبران هزینه های پزشکی
 
مرادیان در ادامه به بیمه حوادث دانش اشاره کرد و گفت: هزینه های پزشکی ناشی از حوادث تا سقف 2 میلیون تومان، غرامت فوت ناشی از حوادث 10 میلیون تومان، غرامت نقص عضو( کلی و جزئی) ناشی از حوادث 10 میلیون تومان و حق بیمه ماهیانه 2 هزار تومان در نظر گرفته شده است./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار