مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اقدام کانادا در قطع روابط دیپلماتیک با ایران گفت: کانادا به زودی پشیمان می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت‌الاسلام جمشیدی اظهار کرد: اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که در تهران برگزار شد، بازتاب بسیار گسترده‌ای در عرصه بین‌المللی چه در میان مردم دنیا و چه در عرصه میان سران کشورها داشت.

وی با اشاره به رویه یکسویه کانادا در روابط با ایران و تبعیت این کشور از جبهه استکباری ادامه داد: طبیعی است که استکبار جهانی چنین تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی را در اجرلاس غیر متعهد ها نمی‌تواند تحمل کند و موضعگیری عجولانه می گیرد.

حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه اینگونه اقدامات پیش از آنکه بخواهد به جمهوری اسلامی ضربه بزند به خود این کشورها لطمه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی یک کشور مقتدر است و در مصاف‌های این‌گونه عرصه را به حریفان واگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قوی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: کانادایی‌ها نمی‌توانند خود را نسبت به ظرفیت‌های کشور ما بی‌تفاوت نشان دهند و به زودی از این اقدام خود پشیمان خواهند شد./س

برچسب ها: قم ، کانادا ، پشیمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.