سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره قهرمانی تیم ملی جوانان در تورنمنت ویتنام گفت: ما با هدف پا به این رقابتها گذاشتیم. البته سه تیم دیگر این تورنمنت هم با همین هدف به هوشی مینه آمده بودند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، اکبرمحمدی سرمربی تیم ملی جوانان درباره قهرمانی تیم ملی جوانان در تورنمنت ویتنام گفت: ما با هدف پا به این رقابتها گذاشتیم. البته سه تیم دیگر این تورنمنت هم با همین هدف به هوشی مینه آمده بودند. هدفمان ارزیابی کیفی کار بازیکنان و کار تیمی بود و در نهایت رسیدن به ترکیب اصلی که خوشبختانه تا حدود زیادی به اهدافمان رسیدیم.علاوه بر اینها چون ممکن است در رقابتهای مرحله نهایی در امارات با این تیم ها برخورد کنیم این تورنمنت فرصت خوبی برای شناخت تیم های استرالیا و ویتنام و ازبکستان بود.

وی ادامه داد: ویتنام و استرالیا و ازبکستان که مقابل ما قرار گرفتند هر کدام به نوعی به شناسایی نقاط ضعف و قوتمان کمک کردند. ما در یک ماه اخیر 4 بار در مقابل ازبکستان قرار گرفته ایم که سه بار برنده از زمین خارج شده ایم و یک بار باخته ایم. برای آنها بازی فینال بسیار مهم بود که بیایند و هم ما را ببرند تا بردهایشان با ما مساوی شود و هم اینکه بتوانند قهرمان تورنمنت چهارجانبه شوند که خدا را شکر بچه ها در همان 30 دقیقه اول بازی کارشان را تمام کردند.

محمدی در ادامه گفت: البته ما در این رقابتها نقاط ضعفی هم داشتیم و از نظر بدنی کمی شاهد افت بودیم که تا زمان برگزاری مسابقات باید آنها را برطرف کنیم اما در این تورنمنت بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع شدیم.ما تنها 4 گل خوردیم که از همه تیم ها کمتر بود.ما به استرالیا در حالی چهار گل زدیم که این تیم در رقابتهای مقدماتی 30 گل به ثمر رسانده است.بازهم تکرار می کنم که این رقابتها در جهت شناخت مشکلات تیم ملی جوانان بسیار مفید بود چرا که مقابل تیم های قدرتمندی بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره فضای کلی مسابقات گفت: این رقابتها قدمت خوبی دارد و در همه رده ها ویتنام چنین تورنمنتی را برگزار کرده است. ویتنام در روز اول حدود 5000 نفر را به ورزشگاه ملی ویتنام کشاند اما به این دلیل که این تیم در ادامه تورنمنت خوب نتیجه نگرفت نتوانست تعداد تماشاگران کمتر شد. رقابتها از تلویزیون ویتنام به صورت زنده پخش می شد و این تورنمنت کلا در شرق آسیا از اعتبار خاصی برخوردار است. تیم اول کاپ و مدال طلا گرفت و تیم های دوم و سوم مدالهای نقره و برنز گرفتند. سردار آزمون هم با 4 گل بهترین گلزن رقابتها شد.

محمدی در پایان گفت: ما پس از بازگشت به تهران 5 روز استراحت خواهیم کرد و سپس اردویمان را در تهران آغاز می کنیم. تقریبا دو هفته پیش از رفتن به امارات برای حضور در مرحله نهایی رقابتها، به ایتالیا می رویم و در تاریخ 26 مهرماه با تیم ملی جوانان ایتالیا در فلورانس بازی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است کاروان اعزامی تیم ملی جوانان به ویتنام متشکل از 21 بازیکن به نامهای حجت صدقی، علی محسن زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، احمد عبدالله زاده، احسان پهلوان، امین جهان کهن، علیرضا جهانبخش، یوسف وکیا، سردار آزمون، بهنام برزای، محمد علی فرامرزی، فرشید اسماعیلی، محمد حسین حیدری، حسین فاضلی، وحید حیدریه، محمد دانشگر، احمد اسکندری، ولید مشاعی زاده، علی چوپانی ده سرخی، محمد حسین مرادمند در تورنمنت ویتنام حضور داشتند.

فریدون معینی به عنوان رئیس کمیته جوانان و سرپرست کاروان تیم ملی جوانان به ویتنام رفته بود و کادرفنی شامل اکبرمحمدی به عنوان سرمربی، محمدرضا خطیب و مسعود مقیم به عنوان مربی، داود فنایی به عنوان مربی دروازه بانان و حسین مرادی به عنوان سرپرست و کامران اطهاری به عنوان فیزیوتراپ در این تورنمنت در کنار تیم ملی جوانان بودند./آق

برچسب ها: محمدی ، فوتبال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار