با سرمایه‌گذاری بالغ بر 7 میلیارد ریال 8 طرح مختلف عمرانی، خدماتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به منظور گرامیداشت هفته دولت با سرمایه‌گذاری بالغ بر 7 میلیارد و 280 میلیون ریال، هشت طرح مختلف ‌عمرانی‌، مخابراتی، ورزشی و مذهبی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

رضا کرمی فرماندار زرند در حاشیه بهره‌برداری از این‌طرح‌ها  اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب افتتاح خانه قرآنی در روستای طالقانی با کمک 400 میلیون ریالی خانواده شهید محمدی، آغاز اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدا روستای طالقانی‌، ده شیخ سربنان‌ و داربید خون در مجموع با اعتبار 380 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری و با مشارکت خانواده‌های معظم شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی بیان داشت: بهره‌بردای از یک دکل بی‌تی‌اس تلفن همراه در روستای باب تنگل با هرینه 3 میلیارد ریال و پوشش بیش از 15 کیلومتر از محور زرند - راور، آغاز احداث سالن چند منظوره ده شیخ سربنان با کمک 500 میلیون ریالی حاج اکبر محمدی به نام تنها فرزند شهیدش تکمیل می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آغاز احداث نخستین سالن ورزشی در دهستان دشتخاک با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ‌از محل اعتبارات دهیاری و مشارکت ساکنان منطقه در مدت زمان یک سال و آغاز عملیات اجرایی بلوار ورودی دهستان دشتخاک به طول 200 متر و ‌با اعتبار 400 میلیون ریال از جمله طرح‌ها در شهرستان زرند است./ج1

برچسب ها: کرمان ، زرند ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.