چهارمین کنگره بین المللی فناوری نانو با حضور جمعی از محققان و پژوهشگران فناوری نانو از سراسر کشور و کشورهای خارجی در دانشگاه کاشان آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مصطفی زاهدی فرد رییس پژوهشکده نانو فناوری دانشگاه کاشان گفت: از زمان اعلام فراخوان برگزاری این کنگره حدود دو هزار و 200 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران 935 مقاله برای ارائه در این کنگره پذیرفته شد.
وی افزود: در مدت سه روز برگزاری این کنگره، 120 مقاله به صورت شفاهی و 815 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود که از بین مقالات پذیرفته شده، 30 مقاله خارجی و بقیه داخلی است.

دکتر زاهدی فرد تصریح کرد: در این کنفرانس،20 مهمان خارجی از اساتید و محققان صاحب نام نانو از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، مجارستان، مالزی، بلاروس و اروگوئه در این کنگره سه روزه شرکت دارند.

وی همچنین، برگزاری همایش دانشجویی نانو را از دیگر برنامه های این کنگره بین المللی دو روزه ذکر کرد و افزود: این همایش با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای علوم و فناوری نانو با هدف حمایت از طرح های تحقیقاتی دانشجویان برگزار می شود.

گفتنی است،این کنگره بین المللی  با همکاری ستاد نانو فناوری ایران و دانشگاه کاشان، تا 20 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه کاشان ادامه دارد./ح
برچسب ها: نانو ، فناوری ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار