مدیر کل دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه بااشاره به لزوم ارتقای دانش همراه مبلغان از اجرای طرح کوثر در سال جاری خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین یداله کوثری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای دانش و معارف همراه روحانی به لحاظ نقش مادری همسری و مساعدت مبلغان در ماموریتهای تبلیغی طرح 3ساله کوثر برگزار می شود.

وی با اشاره به معرفی تعدادی از موضوعات طرح آموزشی کوثر گفت: خداشناسی، امامت، احکام،‌اخلاق در خانواده، آیین همسرداری، روش های تربیت فرزندان از جمله موضوعاتی است که در قالب دوره های آموزشی به همسران روحانیون آموزش داده می شود.

حجت الاسلام کوثری پیرامون تجلیل از خانواده های موفق حوزوی گفت: طرح تجلیل از ممتازین خانواده های حوزوی در زمینه های مختلف فرهنگی ، ورزشی از جمله طرحهای تشویقی دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه است.

مدیر کل دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه بابیان معرفی یکی دیگر از طرحهای تربیتی و آموزشی این دفتر ادامه داد:‌ طرح پیوند آلمانی ویژه زوجهای جوان در قالب کارگاههای تربیتی و آموزشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد:‌ در این کارگاهها مهارتهای اساس زندگی مشترک توسط یک استاد یا کارشناس به صورت مجزا به زوجهای جوان آموزش داده می شود.

حجت الاسلام کوثری اظهار داشت: به طور میانگین در هر دوره طرح پیوند آسمانی 500زوج مشارکت دارند. /ف

برچسب ها: کوثر ، روحانی ، همسرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار