فرید حقیقی، کاتاروی انفرادی کشورمان که در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه موفق به کسب مدال برنز شد، به دلیل کشیدگی رباط پای راست ، باید استراحتی 10 روزه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حقیقی گفت: در اولین کاتایی که در لیگ جهانی استانبول ترکیه اجرا کردم رباط پای راستم دچار کشیدگی شد که پس از بازگشت به تهران مجبور و بنا به تشخیص پزشک معالجم به استراحت 10 روزه شدم.

وی ادامه داد: من 2 سال پیش هم از همین ناحیه مینسک پایم را جراحی کردم و الان دوباره این مصدومیت به سراغم آمده است. طبق نظر پزشک باید حدال به مدت 10 روز به فیزیوتراپی و آب درمانی بپردازم.

وی گفت: با این شرایط اگر قرار باشد تیم ملی کاراته در رقابتهای لیگ جهانی آلمان شرکت کند نمی توانم تیم ملی را همراهی کنم. می دانم قهرمان کاتا اروپا و جهان ، والده سی ایتالیایی در این رقابتها شرکت می کند ومن خیلی دوست داشتم د راین رقابتها با او مبارزه کنم.

حقیقی گفت: بعد از فیزیوتراپی و آب درمانی تمریناتم را به صورت جدی پی گیری می کنم که اگر قرار باشد در رقابتهای جهانی به عنوان کاتاروی انفرادی تیم ملی را همراهی کنم با آمادگی 100 درصد به میدان بروم./آق
برچسب ها: فوتبال ، کاتا ، حقیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار