در ادامه رقابتهای کاتای انفرادی در لیگ جهانی کاراته وان استانبول ترکیه، فرید حقیقی با 4 پیروزی راهی نیمه نهایی شد و نگین باقری به مقام پنجم دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه که با شرکت 315 کاراته کا از 47 کشور جهان از امروز در استانبول ترکیه آغاز شده است، در کاتای انفرادی مردان، فرید حقیقی ابتدا مقابل نماینده سوئیس 5 بر صفر به برتری دست یافت، سپس نماینده ترکیه را با همین نتیجه شکست داد، در دیدار سوم نیستا باکوف از روسیه را هم 5 بر صفر برد تا در مبارزه چهارم خود بر ایلماز از ترکیه ا با همین نتیجه 5 بر صفر به برتری برسد و راهی نیمه نهایی پیکارها گردد.

نگین باقری هم نماینده کاتای انفرادی بانوان که موفق به شکست نمایندگان ترکیه و آلمان با نتایج مشابه 4 بر یک شده بود، در سومین مبارزه خود 3 بر 2 مغلوب حریف ژاپنی شد تا در گروه بازنده به مبارزاتش ادامه دهد. باقری در این گروه مقابل کاتارویی از روس به پیروزی 5 بر صفر رسید و سپس مقابل یوکوکیمورو از ژاپن 4 بر یک مغلوب شد تا مقام پنجمی این مسابقات را از آن خود کند.
افسانه با شکست مقابل نماینده ژاپن از دور رقابتها کنار رفت
 
در کاتای انفرادی بانوان نگین باقری در گروهD آستاس بوکس از ترکیه را 4 بر یک مغلوب کرد و در دومین مبارزه خود به مصاف کریستن هانریش از آلمان رفت و 4 بر یک به برتری رسید. در سومین مبارزه باقری مقابل رینی کازیکاوا از ژاپن دارنده مدال طلای دانشجویان جهان در سال 2010، 3 بر 2 مغلوب شد تا در گروه بازنده ها به مبارزاتش ادامه دهد.

مهسا افسانه دیگر نماینده کاتای بانوان در گروه B به مصاف حریفان رفت که در مبارزه نخست خود مقابل تاشی اوکا از ژاپن 4 بر یک شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار