قائم مقام معاون آموزشی حوزه های علمیه با اشاره به برخی متون آموزشی سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه از درس دفاع مقدس در قالب واحد جنبی برای طلاب خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حامدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي  باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه تغییرات محسوسی در ساعات آموزشی و متون درسی طلاب در سال تحصیلی جدید اعمال شده افزود:‌ اگر چه برنامه هایی در راستای تغییر ساعات و برخی از متون درسی آینده برای اجرا در دستور کار قرار می گیرد.

وی با معرفی تعدادی از دوروس فنی و اجباری حوزه های علمیه افزود:‌ ولایت فقیه جزو دروس اصلی حوزه و زبانهای خارجی براساس برنامه ریزی مدارس علمیه جزو دوروس جنبی است.

قائم مقام معاون آموزشی حوزه علمیه با بیان اینکه واحد درسی ولایت فقیه برای سطوح بالای حوزه در نظر گرفته شده ادامه داد:‌ واحد درسی ولایت فقیه از سطح 2 به بالای حوزه در کنار سایر دوروس فقهی به طلاب ارائه می شود.

حجت الاسلام حامدی پیرامون آموزش زبان خارجی به طلاب گفت: در حال حاضر مرکز آموزش زبان در حوزه علمیه قم مستقر است و مدارس علمیه به طور مستقل می توانند با هماهنگی های لازم زبانهای خارجی مورد توجه خود اعم از عربی، انگلیسی، فرانسه را برای طلاب خود به صورت اختیاری ارائه دهند. /ف

برچسب ها: درس ، دفاع ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار