حدود 70 درصد باغهاي کلانشهر شیراز شناسنامه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس؛ مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر 60 الی 70درصد باغهاي شیراز شناسنامه دارند و قرار است برای مابقی باغها نیز شناسنامه صادر شود.
شهزاد رونق زاده در باره شناسنامه دار شدن باغهاي شیراز گفت: در این راستا آن دسته از باغهاتی که شناسنامه دارند نیز اطلاعات آنها از جمله نوع درختان، سن درختان و... نیز به روزرسانی می شود.
وی ، وسعت باغهاي  قصردشت شیراز را حدود یک هزار و 200 هکتار  دانست و افزود: این باغ ها  از مهمترین باغهاي این کلانشهر به شمار می روند.
وی با بیان اینکه در گروه بندی این باغها همواره به صورت باغ باقی خواهند ماند، گفت: در این راستا صاحبان باغ ها باید بدانند که هیچ عاملی از جمله آتش سوزی، عدم نگهداری از باغها برای خشکاندن درختان . نمی تواند منجر به تغییر کاربری آنها باشد از این رو ضروری است که صاحبان باغها این موضوع را مورد توجه قرار دهند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شیراز تاکید کرد: در این راستا با آن دسته از افرادی که با اقدامات خود باعث از بین رفتن این باغها که ریه شهر هستند شود، برخورد می شود./ب

برچسب ها: شناسنامه ، باغ ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.