مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی در جهان اسلام برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب سائوپائولو برزیل شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، مدیر بخش خدمات بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم با بیان این که نمایشگاه کتاب برزیل سومین رویداد بزرگ فرهنگی دنیا محسوب می شود، افزود: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه کتاب در آمریکا لاتین است که محصولات سه زبانه علوم اسلامی و انسانی مرکز نور برای نخستین بار درآن به معرض نمایش گذاشته شده است.

  احمدلو افزود: استقبال گسترده مسلمانان و بویژه جمعیت شیعیان در این منطقه ، مرکز نور را بر آن داشت تا با همکاری مرکز اسلامی برزیل تمام آثار و متون اسلامی این مرکز را به زبان پرتغالی تولید کند.

وی ادامه داد: قرآن، تفسیر، فقه، اصول، تاریخ، جغرافیا، اصول، عرفان، کلام، ادبیات و... به زبان های عربی، فارسی و انگلیسی در این نمایشگاه عرضه شد.

مرکز اسلامی برزیل در سال 2011 محصولات و فعالیت های هشت مرکز از مراکز علمی، فرهنگی و انتشارات ایران را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت و امسال نیز 15 مرکز علمی،‌ فرهنگی و انتشاراتی را در این نمایشگاه معرفی کرد./س

برچسب ها: قم ، مرکز نور ، نمایشگاه ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.