رئيس سابق هيئت بسكتبال شهركرد تاكيد كرد كه ضعف مديريت استان باعث شد كه از رياست هيئت بسكتبال شهرکرد كناره گيري كند.

غلامحسين سقايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  تاكيد كرد: نزديك به يك ماه پيش از سمت رياست هيئت بسكبتال شهر كرد استعفا دادم و از مشحون رئيس فدراسيون نيز خواهش كردم كه اين استعفا را بپذيرد چون مدير كل ورزش و جوانان استان لطمه زيادي به ما زد واجازه كار را با وجود بسكتبالي به ما نمي داد.

وي ادامه داد:  ما هنوز از ليگ قبلي بسكتبال 200 ميليون بدهي داريم كه آن را تامين نكرده اند و هزينه مسابقات جوانان سال قبل نيز مانده كه در اين مورد هم مي گويند پولي در اختيار ندارند.

* شايد بعد از من شرايط بهتر شود

سقايي گفت: تيم جوانان ما در بسكتبال كشور اول شد اما هيچ اهميتي به آن داده نشده اجازه ورودمان را به ليگ ندادند و حتي براي مسابقات منطقه اي و قهرماني كشور نيز ادعا كردند كه بودجه ندارند وقتي هيچ همكاري اي با ما نداشتند براي اينكه پيش از اين بسكتبال شهر كرد ضربه  نخورد استعفا دادم تا شايد با نفر بعدي شرايط بهتري در اينجا حاكم شود.

وي اضافه كرد: در كل ورزش استان چهار محال بختياري به خاطر ضعف مديريت در حال از بين رفتن است و اكثر رشته ها مانند بسكتبال سهميه خود در ليگ هاي برتر را از دست مي دهند.

رئيس سابق هيئت بسكتبال شهر كرد اشاره كرد: از وزارت ورزش وجوانان مي خواهم به اين مسائل توجه كنند بحث تبليغات و امكانات دست مدير كل است و قضايا را به هر شكلي كه دوست دارد منعكس مي كند،‌ به همين دليل اميدوارم با فرستادن يك بازرس به اين استان ، به ورزش شهرکرد توجه كنند متاسفانه روساي هيئت هاي چهار محال بختياري نيز به شكلي چيده شده اند كه تمام عوامل هماهنگ با مدير كل بر سر كار باشند و اكثر روساي با سابقه كنار گذاشته شدند.
 

سقايي ادامه داد: 40 سال در بسكتبال اين استان بوده ام روزي كه به اينجا آمدم اصلا بسكتبالي وجود نداشت اما آن را به جايي رساندم كه تيم جوانان ما در كشور اول است ،‌ چند سال در ليگ برتر حضور داشتم و در تيم ملي نيز چندين بازيكن از شهر كرد عضويت دارند ولي طوري  برخورد كردند كه ديگر بايد عطاي اين كار را به لقايش ببخشيم./مح

برچسب ها: رئیس ، کل ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار