"ناصر عبداللهي" در قطعه "رخصت" و در آلبوم جديد خود با همين عنوان،گويي از رفتن خود خبر مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم رونمايي از آلبوم زنده‌ياد ناصر عبداللهي با عنوان "رخصت" در تالار وحدت،سعيد معظمي (‌نماينده انتشارات دارينوش) در اين مراسم گفت:مرز موسيقي نامشخص است.
وي ادامه داد:حدود 10 سال طول كشيد تا آلبوم"رخصت" آماده شد كه اين موضوع دلايل متعددي از جمله سليقه‌اي برخورد كردن را دارد.
وي اظهار داشت:تمايز ناصر عبداللهي يا ديگرخوانندگان،در شخصيتش بود زيرا "ناصر"، شعر را خوب مي‌خواند و حافظ خواني را نيز در برنامه هاي خود جاي داده بود.
معظمي تصريح كرد:اين موضوع هميشگي است كه ستاره‌ها در گمنامي مبهم ابرها گم مي‌شوند و من خاطره‌اي از قطعه "گريه كردم" ناصر عبداللهي دارم كه اين اثر، تمثيل تنهايي است و اين قطعه،فقط يكبار خوانده و تنها يكبار هم ضبط شد.
وي ادامه داد:در قطعه "رخصت" ناصرعبداللهي گويي از رفتن خود خبر دارد و از سويي ديگر، همه ما به نحوي، زمان رفتن خود را مي‌دانيم اما هيچكس از لحظه تولد خود با خبر نيست.
مهدي عندليبي، آهنگساز و تنظيم كننده كليه قطعات آلبوم "رخصت" ناصرعبداللهي در اين مراسم گفت:‌به طور معمول،نمي‌توان روي دموها كاركرد چون صداي خواننده و اركستر را با يك خروجي دريافت مي‌كنند؛اما نكته حائز اهميت در اين راستا اين است كه كارهاي موجود در اين آلبوم،به طور يقين به صورت حرفه‌اي جمع‌آوري شده بود.
عندليبي اظهارداشت:"ناصر" همه قطعات را حرفه‌اي خوانده بود و تنها چند تا از اين كارها در حد آزمايشي بود.
وي همچنين اظهارداشت:خانواده "ناصر عبداللهي" از انتشار اين اثر رضايت كامل داشتند و دليل حضور پيدا نكردن آنها در اينجا و در اين مكان،مسدوم بودن پس اين خواننده ماندگار و بدين ترتيب درگير بودن ساير اعضاي خانواده به دليل اين مشكل بود.
كيارش حسن زاده ،خواننده پاپ كشورمان در اين مراسم با اشاره به حضور نداشتن اعضاي خانوده اين خواننده ماندگار اظهار داشت:"نويد عبداللهي" پسر زنده ياد "ناصر عبداللهي" متني را در خصوص حضور نداشتنش در اين لحظه و در اين مكان برايم ارسال كرده كه مضمون آن چنين است.
آلبوم آخر مرحوم،پس از چالش‌هايي روانه بازار شد و نكته مهم اين است كه صداي" ناصر" دلنشين و زيباست،روي هر ساز و آهنگي هم كه باشد،خوب است.
مهدي شمس،تهيه‌كننده آلبوم "رخصت" ناصر عبداللهي در اين مراسم تصريح كرد:تيراژ اول اين آلبوم موسيقي، 200 هزار عدد است و در روند انتشار اين اثر،سود مالي را در نظر نگرفتم و به دليل اينكه ناصر و آهنگهايش را خيلي دوست داشتم،‌بودن نامم در كنار نام "ناصر عبداللهي" برايم افتخاري است.
وي خاطرنشان كرد:در انتشار اين آلبوم،بحث معنويت برايم الويت بيشتري داشت و اين آلبوم از صبح فردا، 19 شهريور در سراسر ايران در دسترس علاقمندان زنده‌ياد "ناصر عبداللهي" قرار مي‌گيرد.
گفتني است؛آلبوم "رخصت" با صداي ناصر عبداللهي از 10 قطعه به نام‌هاي "راز مبهم"،"پنجره"، "رخصت"،"ديوار حاشا"،"دل عاشق"،"عشق قشمي"، "قصه  ماه و پلنگ"،"هستي من"،"دموي آلبوم" و "رخصت" بي‌كلام  تشكيل شده است.
شايان ذكر است؛مهدي عندليبي نوازنده پيانو ،‌كيبورد و سازهاي الكترونيك و سينتي سايزر، بهزاد پيشرو درامز،فرهاد مجذوب گيتار الكتريك،فيروز ويسانلو گيتار كلاسيك،بابك رياحي پور و مهدي عندليبي گيتار باس،‌گروه زهي"پارت" ،ويولن وبابك شهركي كمانچه از جمله نوازندگان هستند كه در تهيه‌اين آلبوم با وي همكاري داشته‌اند./ه

برچسب ها: عبداللهی ، رخصت ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار