كنفرانس فناوري اطلاعات و ارتباطات صنعت نفت فرصت مناسبي براي تعامل 2 بخش خصوصي و دولتي و نيز آگاهي از توانمندي هاي موجود فاوا در كشور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، احمد تولايي مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت ملي نفت ايران در اين مراسم با بيان اين مطلب گفت: با توجه به نقش فاوا در افزايش بهره وري و ارتقاي فرآيندهاي كسب و كار و برنامه ريزي جهت استفاده بهينه از وضعيت و پتانسيل موجود در كشور اين كنفرانس در سال توليد ملي جهت تعامل مناسب با بخش خصوصي به منظور برآوردن نيازهاي جاري و آتي صنعت نفت ساماندهي شده است.

وي تصريح كرد: در واقع نيازمندي هاي صنعت نفت در حوزه فاوا در قالب پروژه هاي جاري و آتي در اين كنفرانس براي آگاهي ذينفعان معرفي مي گردد.

با توجه به احكام برنامه پنجم توسعه در خصوص فاوا ضروري است كه همراستايي بين برنامه هاي صنعت نفت با اين احكام صورت گيرد.

تولايي اظهار داشت: اين موضوع بيانگر توسعه روزافزون اين صنعت و معرفي پروژه هاي جديد است و تغييرات و تحولات سريع حوزه فاوا و دستاوردهاي روزافزون آن سبب تغيير نگاه مديران به موضوعات گوناگون شده است.

وي تاكيد كرد: در واقع در اين عصر با توجه به رقابت ها و تحولات گسترده امور كسب و كار فاوا از يك ابزار توسعه به محور توسعه كسب و كارها تبديل گرديده و بي توجهي به آن مي تواند معضلات و مشكلات بسياري براي سازمان و حتي بقاياي سازمان به همراه داشته باشند.

مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت ملي نفت ايران اضافه كرد: با توجه به گستردگي صنعت نفت منابع حاصل از فاوا در زنجيره ارزش اين صنعت در زمينه هايي چون اكتشاف، لرزه نگاري، حفاري، مديريت پروژه ها و قراردادها، اتوماسيون صنعتي و اداري و خدمات الكترونيكي و ساير موارد با حفظ رعايت موارد ايمني به صورت يكپارچه و فراگير غيرقابل تصور مي باشد.

وي خاطرنشان كرد: اين كنفرانس فرصتي است براي تعامل صنعت نفت با بخش خصوصي جهت معرفي ظرفيت هاي اين صنعت به منظور توسعه مبتني بر محوريت فاوا و تعامل دو جانبه با صنعت نفت مي باشد تا اين صنعت بتواند از توانمندي هاي موجود فاوا در كشور آگاه سازي كرده و همكاري مناسبي در جهت حمايت از كار و سرمايه ايراني حاصل شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار