بازيكن تيم اسبق فولام عطش بازي در سطوح حرفه اي را يكي از عوامل پيوستن به تاتنهام دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاري اسكاي اسپرتز ،هافبك مهاجم تيم فوتبال فولام به قرارداد پنج ساله ي خود با اين تيم پايان بخشيد و در آخرين روز از بازار نقل و انتقالات با مبلغ 6 ميليون پوند به مهمترين رقيب فولامي ها يعني تانهام رقيب فولامي ها يعني تاتنهام پيوست .

اين موضوع همه را متعجب كرد حالا دمپسي تصميم گرفته در مرود علل اين تصميمش صحبت كند.

وي در اين ارتباط گفت: اين قرارداد براي من فرصتي بود كه بتوانم سه سال ديگر فوتبال را در سطح حرفه اي و تركيب اصلي تجربه كنم و بتوانم تصميم بگيريم كه در آينده چه چيز را مي خواهم و دنبال خواهم كرد.

وي در ادامه افزود: من دوست دارم در آينه خود را نگاه كنم و به خود بگويم كه تمام تلاشم را كرده ام و خودم را به چالش كشيده ام همين براي من مهم است.

وي همچنين گفت: هميشه ترانسفر به يك تيم جديد ريسك بزرگي است اما من دوست دارم در زندگي ام ريسك كنم و خودم را محك بزنم كه آيا مي توانم ياخير.

دمپسي از علاقه ي شديد خود به سرمربي  جديد تاتنهام ويلدش بوآش نيز سخن به ميان آورد و گفت: من احترام زيادي  براي او قائلم به نظرم او بسيار خوب عمل مي كند من دوست داشتم در زير نظر اين مربي بازي كنم شايد در كنار نحوه ي بازي هدايت تيم را هم بياموزم البته در شرايط كنوني من بايد خودم را به او نشان بدهم تا او از شرايط من آگاه شود و وضعيت آمادگي ام را محك بزند./مح

برچسب ها: فولام ، دمپسی ، تاتنهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار