معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد با تاكيد بر لزوم برخورد با اساتيد سکولار و غيرانقلابي گفت: حضور اساتید غیرانقلابی و سکولار در دانشگاه‌ها درتربیت دانشجویان تاثیری نامطلوب برجای خواهد گذاشت.

سعيد گل‌صنم‌لو معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر لزوم برخورد با اساتيد سکولار و غير انقلابي گفت: حضور اساتید غیرانقلابی و سکولار در دانشگاه‌ها درتربیت دانشجویان تاثیری نامطلوب برجای خواهد گذاشت.
 
وي با اشاره به  حضور اساتيد سکولار  در سال 88 و جريانات بوجودآمده در اين سال ادامه داد: اساتيدي که تحت تاثير انديشه‌هاي غربي قرارگرفته‌اند قطعا به دنبال ارتقاي تفکرات غربي بوده و در فتنه 88 انديشه‌هاي غرب را عملي کردند.  
 
گل‌صنم لو با تاکيد بر سخنان امام خميني(ره) مبني بر اينکه دانشگاه مبدا تحولات است، اظهار داشت: پس از روی کار آمدن دولت مکتبی و حضور کامران دانشجو شاهد فعالیت‌های نوید بخشی در راستای جذب اساتید ارزشی و تحولات اساسي در دانشگاه‌ها و همچنین برخورد با اساتید سکولار بودیم.
 
اين فعال دانشجويي با بيان اينکه دانشگاه‌ها بايد از حضور انديشه‌هاي غربي و مروجان اين انديشه پاکسازي شوند، گفت: جذب اساتيد متناسب با فرهنگ اسلامي و اخراج اساتيد سکولار باعث حرکت سريع نظام اسلامي در اين پيچ تاريخي و معادلات منطقه مي‌شود.
 
معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد در پايان با اشاره به اينکه وجود اساتيد معتقد به نظام اسلامي، تربيت دانشجوياني متعهد را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قطعا دانشجوياني با اين تربيت در آينده مسئولاني اسلام‌گرا و نه به دنبال اغراض شخصي و تمايلات دنيوي، بلکه به دنبال پيشرفت نظام اسلامي را در پي خواهد داشت.  

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: اساتید ، سکولار ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار