مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: جمعه خونيني كه انقلاب اسلامي را بيمه كرد، وضعيت "امام موسي صدر" در سفر کميسيون امنيت‌ ملي به ليبي پيگيري مي‌شود ، رئيس مجلس چين به تهران سفر مي‌کند و.... است.

مهمترین عناوین گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


جمعه خونيني كه انقلاب اسلامي را بيمه كرد
در حادثه 17 شهريور 1357 كه به "جمعه خونين" معروف است، درخت انقلاب به مدد مقاومت و ايستادگي ملت ايران بيمه شد و امروز با گذشت 34 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، نهضت امام خميني(ره) همچنان پابرجاست.

وضعيت "امام موسي صدر" در سفر کميسيون امنيت‌ ملي به ليبي پيگيري مي‌شود
رئيس کمسيون امنيت‌ملي و سياست‌ خارجي مجلس با اشاره به سفر هيئتي از اين کميسيون به ليبي گفت: در اين سفر وضعيت "امام موسي صدر" نيز پيگيري مي‌شود و ‌آخرين اخبار و اطلاعات راجع به اين شخصيت بزرگ جمع‌آوري خواهد شد.

رئيس مجلس چين به تهران سفر مي‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/17/311156_963.jpg
معاون‌ امور بين‌الملل مجلس شوراي اسلامي از سفر رئيس مجلس چين به تهران خبر داد و گفت: اين سفر در راستاي ارتقاي سطح روبط پارلماني دو کشور و مسائل روز بين‌الملل صورت مي‌گيرد.

سفر پترائوس به ترکيه پرنگ‌تر شدن منطقه پرواز ممنوع در سوريه را دنبال مي‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/15/306930_180.jpg
يک کارشناس سياست خارجي گفت: سفر پترائوس به ترکيه احتمال عمليات‌هاي محرمانه عليه سوريه از جمله ادامه موضوع منطقه پرواز ممنون را قوي تر خواهد کرد.

ضعف مديريت در حوزه كشاورزي سينوس تكراري افزايش قيمت‌ها را به دنبال دارد/استيضاح خليليان را پيگيري مي‌كنيم
سخنگوي كميسيون كشاورزي با انتقاد نسبت به افزايش بي‌رويه قيمت برنج و ديگر محصولات كشاورزي گفت: با ضعف مديريت در حوزه كشاورزي سينوس تكراري افزايش قيمت‌ها طي يك سال آتي ادامه خواهد يافت.

تكنيك‌هاي رسانه‌هاي غربي براي مقابله با بيداري اسلامي
مديركل امور رسانه‌هاي خارجي وزارت ارشاد با بیان اینکه سكوت، تحريف و مصادره سه راهكار رسانه‌هاي غربي برای مقابله با بیداری اسلامی است، گفت: در ابتدا با سكوت در برابر قيام‌ها به دنبال زمينه‌اي براي تحريف آن بوده و با نام‌گذاري بيداري اسلامي با عناويني چون بهار عربي و انقلاب توئيتري و فیس‌بوکی درصدد هستند كه اسلام‌خواهي را به دموكراسي‌خواهي تقليل دهند.

فراكسيون "رهروان ولايت" هيچ گفتگويي براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري نداشته است

رئيس فراكسيون رهروان ولايت گفت: اين فراكسيون تا به حال هيچ گفتگويي براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري انجام نداده است.

تنها راه حل مسئله سوریه راه کار ایران است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/15/306672_465.jpg
يک کارشناس سياست خارجي گفت: تنها راه حل مسئله سوريه راه کار جمهوري اسلامي در تشکيل گروه تماس و ايجاد نشست هايي چندجانبه بين دولت سوريه و مخالفان است اما عربستان و قطر همسو با سياست هاي غرب بر حذف يک طرفه و براندازی دولت بشار اسد تاکيد کردند.

وزارت علوم در گزینش خود به اعتقادات اساتید توجه ویژه کند
دبیر سیاسی اتحادیه سوم دانشگاه آزاد گفت: وزارت علوم توجه کند که از نخبگان و کسانی که در داخل کشور تحصیل کرده‌اند برای تدریس در دانشگاه‌ها استفاده کنند و از لحاظ گزینش تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ کنند تا کسانی که با تفکرات سکولار تحصیل کرده‌اند وارد محیط دانشگاه نشوند.

بهارستان ميزبان وزير امور خارجه خواهد بود/گزارش علي‌اكبر صالحي از اجلاس سران عضو جنبش عدم تعهد در تهران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/16/310388_256.jpg
علي‌اكبر صالحي با حضور در جلسات هفته آتي بهارستان در مورد نتايج اجلاس فوق‌العاده سران كشورهاي عضو سازمان همكاري‌هاي اسلامي در مكه و اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد به بهارستان‌نشينان گزارش مي‌دهد.

تدارك برنامه‌هاي گسترده‌ براي انعكاس واقعيت‌هاي اجلاس جنبش عدم تعهد
رئيس رسانه ملي با اشاره به تمهيدات صدا و سيما در دوران رياست سه ساله ايران بر اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: برنامه‌هاي گسترده‌اي را براي انعكاس واقعيت‌ها در اجلاس جنبش عدم تعهد در نظر گرفته شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار