مدير كل اداره بورس و دانشجويان خارج وزارت علوم از توزيع 4000 معرفي‌نامه ارز دانشجويي از امروز جمعه 17 شهريور خبر داد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ دكتر حسن مسلمي ناييني، گفت: پيرو اطلاعيه اداره كل بورس و امور دانشجويان خارج در خصوص توزيع نامه‌هاي معرفي به بانك دانشجويان شاغل به تحصيل در خارج از كشور براي دريافت ارز دانشجويي در روز جمعه 17 شهريور و ادامه توزيع نامه‌ها تا 5 روز كاري در موسسات اعزام به دانشجو باستحضار مي‌رساند كه تعداد 4000 درخواست براي 17 شهريور از طريق سامانه نشا به صورت اكترونيك اخذ شده كه تعداد 2728 درخواست تاييد و مابقي درخواست‌ها به دلايل مختلف پذيرفته نشد.

وي ادامه داد:‌ تاييد و يا عدم تاييد درخواست از طريق پست الكترونيك و علت عدم تاييد به متقاضيان اطلاع رساني شده است.بر اين اساس متقاضياني كه درخواست آنها پذيرفته نشده است مي‌توانند به سامانه نشا مراجعه و نسبت به رفع نقص مدارك خود اقدام و درخواست مجدد خود را براي توزيع نامه‌هاي معرفي به بانك در روز 31 شهريور سال 1391 ثبت نمايند.

مسلمي خاطرنشان كرد: نامه‌هاي معرفي به بانك در روز 17 شهريور از ساعت 9 و به مدت 5 روز كاري بعد در 10 موسسه اعزام دانشجو به خارج از كشور در تهران و همچنين 20 موسسه ديگر در ساير استان‌ها توزيع خواهد شد. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار