دیدار اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری، تشکیل کمیته رسیدگی به امور معلمان، به روز رسانی قانون انتخابات کشور از مهمترین رویدادهای سیاسی روز پنج شنبه باشگاه خبرنگاران بود.


به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(پنج شنبه) به اين شرح است:

تاكيد رهبر انقلاب در ديدار رئيس و اعضاي مجلس خبرگان:
شكست مفتضحانه دشمنان در نبرد ديپلماتيك با جمهوری اسلامی ایران/ كشور در شرايط پيشرفت مطلوب قرار دارد

رهبر معظم انقلاب اسلامي تاکید کردند: دشمنان ملت ايران، با حماقت خود، ‌اين اجلاس را به يك جنگ ديپلماتيك با جمهوري اسلامي ايران تبديل كردند كه نتيجه آن، شكست مفتضحانه آنها بود.

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: بيش از ۷۰۰ میلیارد تومان تجهیزات در نیروگاه ترکیبی شیروان در حال مستهلک شدن است و اين نیروگاه ترکیبی به دلیل نبود اعتبارات نیمه کاره رها شده است.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: اين کميسيون جهت مشاهدات عيني وضعيت آموزشي در استان‌ها هر چند وقت يک با سفري خواهد داشت و تشکيل کميته رسيدگي به امور معلمان از دستاوردهاي اين سفرها است.

فراكسيون رهروان ولايت هيچ گفتگويي براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري انجام نداده است

رئيس فراكسيون رهروان ولايت گفت: اين فراكسيون تا به حال هيچ گفتگويي براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري انجام نداده است.

زلزله صبح امروز هيچ گونه خسارت مالي و جاني نداشته است

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت : در زلزله صبح امروز در استان فارس خوشبختانه هيچ گونه خسارتي گزارش نشده است.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس با غير قابل دفاع خواندن عملکرد دولت در واگذاري سهام عدالت گفت: آينده روشني براي سهام عدالت متصور نيست.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مستکبران در گذشته هر بلایی که می خواستند بر سر ملتهای آمریکای لاتین می آوردند، گفت: امروز علیرغم آنکه زورگویان بین المللی همه توان خود را برای متوقف کردن امواج استقلال طلبی، عدالت و آزادی خواهی ملل این منطقه به کار گرفته اند، در مقابل جبهه گسترده، مقتدر و مردمی ملتهای آمریکای لاتین عاجز و درمانده شده اند.

فتنه 88 تجلي قانون گريزي اصلاحات بود/ هاشمي و خاتمي در برابر قانون با يکديگر تفاوتي ندارند

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اتفاقات رخ داده پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88، تجلي قانون گريزي از سوي طيف اصلاحات بود و در سايه آن سعي بر براندازي نظام شده بود.

پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس دوره‌ای جنبش عدم تعهد، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزشمندی که در اختیار دارد، مي‌تواند به گونه‌ای عمل کند که الگویی برای سایر کشورهاي جهان اسلام و مبارزه با سلطه و استکبار باشد.

قانون انتخابات کشور نیازمند به‌روز رسانی است

يك حقوقدان گفت: نقایص و کاستی‌هایی در قانون انتخابات فعلی وجود دارد كه نيازمند به روز رساني و بازنگري است.

انتهای پیام/
پ2



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار