مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز گفت: یک خیر تبریزی 10 واحد مسکن روستایی برای مددجویان زلزله زده استان احداث می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محمد ياورزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برآوردهاي انجام شده و نظر كارشناسان بیش از سه میلیارد ریال براي ساخت اين خانه ها بايد هزينه شود.

وی افزود: از این تعداد هشت واحد مربوط به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان می باشد که در زلزله های اخیر خانه های خود را از دست داده اند.

ياورزاده ادامه داد: مراحل ساخت هفت مسکن از اين خانه ها در روستای "گله جه" آغاز شده و در صورت اتمام مراحل خاکبرداری روستای "آقاج اوقله" سه خانه نیز در این روستا احداث می شود.

وي با اشاره به فرا رسیدن سریع فصل سرما در آذربایجان شرقی ابراز کرد: با توجه به سردي هوا در روزهاي اخير امکان اقامت در بيرون از خانه بسیار سخت است و هرچه سريعتر بايد زلزله زدگان اسكان دايم يابند.

ياورزاده اضافه کرد: با وجود اینکه چادر و برخی لوازم گرمازا در اختیار زلزله زدگان قرار دارد ولی زندگی در چادر نيز قابل تحمل نيست و باید هرچه سریعتر مسکن این عزیزان تامین شود.

وی با يان اينكه بايد سختي هاي زندگي با شرايط اين عزيزان در سرما اطلاع رساني شود، گفت: در صورت حضور خيرين در اين مناطق و آشنايي با نيازهاي واقعي زلزله زدگان، روند كمك راني و احداث مسكن براي اين عزيزان سرعت بيشتري مي گيرد/س

برچسب ها: احداث ، مسکونی ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.