فردي كه با درج آگهي تبليغاتي در چند سايت تجاري تحت عنوان فروش خوردو با قيمت كم براي يكي از شهروندان چهارمحال و بختياري مزاحمت ايجاد كرده بود توسط پليس فتا استان دستگير شد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس، سرگرد ”جعفريان" رييس پليس فتا چهارمحال و بختياري در تشريح اين خبر گفت: فردي با مراجعه به پليس فتا مدعي شد كه شخص ناشناسي ضمن معرفي وي به عنوان فردي ورشكسته‏، اقدام به درج آگهي تبليغاتي در چند سايت تجاري تحت عنوان فروش خودرو با قيمت پايين به علت بدهي كرده ، همچنين ارائه شماره تماسم در اين سايت‏ باعث سلب آسايش خود و خانواده ام شده است.
  رييس پليس فتا چهارمحال و بختياري ادامه داد: كارشناسان پليس فتا بلافاصله با بررسي هاي فني و تخصصي و نيز استعلامات صورت گرفته، موفق شدند متهم را شناسايي و دستگير كنند.
  وي افزود: متهم پس از مشاهده مستندات پليس ضمن اعتراف به جرم خود، انگيزه اش از ارتكاب اين جرم را انتقامجويي از شاكي عنوان كرد.
  سرگرد جعفريان در خاتمه خاطرنشان كرد: نشر اکاذيب و ايجاد مزاحمت کردن در فضاي مجازي براي ديگران ، جرم تلقي شده و پليس با اينگونه افراد برخوردي قاطع و قانوني مي کند./ف
برچسب ها: اینترنت ، آگهی ، تبلیغات ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار