در مراسمی به مناسبت هفته تعاون و به طور همزمان 32 طرح تعاونی با 34 میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: در این هفته سعی داریم با افتتاح‌های نمادین در مناطق مختلف فرهنگ تعاون را زنده نگه داریم چرا که معتقدیم امروز در سایه فعالیت‌های تعاونی و همچنین بخش خصوصی می‌توانیم اقتصادی توانمند داشته باشیم.

حسین منوری گفت: در این هفته علاوه بر افتتاح شرکت‌های تعاونی از 11 تعاونی برتر استان اردبیل نیز تجلیل می‌شود تا ارزش‌گذاری به این حوزه صورت گرفته باشد.

وی افزود: تعاونی‌های افتتاح شده با 809 عضو فعال در تلاش هستند تا به رونق اقتصادی استان کمک کنند که شاخص‌ترین این طرح‌های تعاونی مجموعه سرپوشیده سالن بازی مجتمع توریستی کوثر است که با سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد تومان افتتاح شده و 270 میلیون تومان تسهیلات آن توسط اعضا تأمین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در سطح استان در 21 گرایش تعاونی‌ها اعم از صنعت، خدمات، کشاورزی و... فعالیت می‌کنند گفت: نقش اساسی تعاونی‌ها در توسعه کشور و گسترش جوامع بشری معلوم و مشهود است.

منوری در ادامه با اشاره به اینکه در سال تولید ملی اهمیت تعاون و توجه به این بخش در اقتصاد کشور کار ضروری و با اهمیت است، افزود: در چشم‌انداز 1404 اهداف بخش تعاون مشخص و مبرهن است و ما در تعامل با اقتصاد جهانی و ارتقای بهبود کیفیت زندگی می‌توانیم بیش از گذشته عدالت اجتماعی را برقرار کنیم./س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، تعاونیها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.