دبير كميته آكروژيم گفت: با حضور در مسابقات بين المللي روسيه طلسم حضور ايران در مسابقات برون مرزي شكست.

عبدالرحيم سپهر تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت : رقابت هاي بين المللي آكروژيم 16 و 17 ماه جاري به ميزباني روسيه برگزار مي شود كه تيم دو نفره ايران متشكل از محمد امين طهماسب نژاد و عبدالعزيز سپهر تاج به مربيگري علي اصغر بخشي پور به اين عرصه اعزام شده اند.

وي تصريح كرد: اين نخستين بار است كه تيم ملي از كشورمان به مسابقات برون مرزي اعزام مي شود و در اين قدم اول تنها انتظار ما از ملي پوشان كسب تجربه است نه رسيدن به سكوهاي قهرماني .

سپهر تاج با بيان اينكه به روي زير شاخه هاي آكروژيم سرمايه گذاري نشده است گفت: بستن يك تيم گروهي با وجود نبود سرمايه گذاري هاي لازم و برنامه هاي استعداد يابي كار سختي است و ما با زحمات علي اصغر بخشي پور  و پس از گذشت 5 سال توانستيم اين تيم را به اين مسابقه اعزام كنيم .

وي در خصوص حضور مربي خارجي در تيم ملي گفت: تا سال گذشته هايك امرويان ،مربي ارمنستاني تيم ملي ، به مدت 5 سال ملي پوشان را همراهي مي كرد ولي امسال به دليل مشكلات خانوادگي از ادامه حضور در تيم ملي انصراف داد.

سپهر تاج در پايان خاطرنشان كرد: اين ملي پوشان سال گذشته با اختلاف 5 امتياز در مسابقات انتخابي تيم ملي برگزيده شدند و بدون انتخابي ديگر به اردوي يك ماهه تيم ملي دعوت شدند امسال هم ليگ آكروژيم در دو مرحله برگزار مي شود ولي مسابقات قهرماني كشوري اين رشته ورزشي از تقويم فدراسيون خط خورده است./مح

برچسب ها: مسابقات ، آکروژیم ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار