روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: امور آزمایشگاه های منابع آب و خاك و رسوب سازمان آب و برق خوزستان برای نهمین سال متوالی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست كشور، به عنوان آزمایشگاه معتمد در سطح استان خوزستان انتخاب و معرفی شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: امور آزمایشگاه های منابع آب و خاك و رسوب سازمان آب و برق خوزستان برای نهمین سال متوالی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست كشور، به عنوان آزمایشگاه معتمد در سطح استان خوزستان انتخاب و معرفی شد. خوزستان، گواهی نامه آزمایشگاه های معتمد از سوی سازمان حفاظت محیط زیست كشور صادر می شود و به منزله مورد تایید بودن ارقام و اطلاعات ارائه شده آزمایشگاه مورد نظر است.

این گواهی نامه با توجه به فعالیت های آزمایشگاه در زمینه انجام آزمایش های رفرنس، كالیبراسیون، كنترل كیفیت، تضمین كیفیت و بویژه به لحاظ داشتن پرسنل و كارشناسان صاحب نظر برای نهمین سال متوالی تمدید شده است.

فعالیت های فیزیك و شیمی، اندازه گیری فلزات سنگین، سموم و تركیبات آلی، بیولوژی و میكروبیولوژی آب، خاك و رسوب، عملیات میدانی و صحرایی، نمونه برداری از منابع آب، خاك، رسوب و شناسایی مراكز آلاینده و پایش كیفی منابع آب از جمله اقداماتی است كه در امور آزمایشگاه های منابع آب و خاك و رسوب سازمان آب و برق خوزستان انجام می شود.

صحت نتایج، داشتن دستگاه های پایش كیفی آب، توانمندی نیروی انسانی و توان اندازه گیری پارامترهای گوناگون از جمله معیارهای انتخاب آزمایشگاه معتمد از سوی سازمان حفاظت محیط زیست كشور به شمار می آید. /س
برچسب ها: شناخت ، آزمایشگاه ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.