تیم زنجان در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ كه در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد، با آمادگی كامل شركت می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان با بیان اینكه این مسابقات در سه اسلحه برگزار خواهد شد، گفت: زنجان در اسلحه اپه جزء سه تیم برتر و در اسلحه‌های فلوره و سابر نیز جزء 10 تیم برتر كشور است.

سودی افزود: درزمان حاضر قریب 60 ورزشكار در رشته شمشیربازی زنجان فعال هستند كه 10 نفر آن‌ها زن و مابقی را نیز مردان تشكیل می‌دهد.

وی با اشاره به مشکلات شمشیربازی استان زنجان تصریح كرد: ورزش شمشیربازی زنجان به دلیل عدم فعالیت و همكاری مربیان این رشته ورزشی در حال حاضر با مشكل مواجه است و هیئت مربوطه برای رفع این نقیصه تلاش دارد تا با همكاری فدراسیون شمشیربازی یك دوره كلاس مربیگری برگزار كند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان سطح ورزش شمشیربازی زنجان را خوب ارزیابی كرد و ادامه داد: این رشته ورزشی تنها در شهر زنجان فعال می‌باشد و توانسته است ورزشكاران مطرح و ملی‌پوشی چون محمد اسماعیلی، امیر خلفی و مهدی نوروزی تربیت و تحویل جامعه ورزش كشور دهد.

گفتنی است در این رقابت‌ها كه از 18 شهریورماه امسال به مدت دو روز برگزار خواهد شد، زنجان با قریب هشت ورزشكار منتخب و توانمند حاضر خواهد شد./س

برچسب ها: مسابقات ، شمشیر ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.