امشب منتظر هنرنمایی پهلوان سنگین وزن وزنه برداری ایران در لندن باشید

ورزشکاران ایران امروز ودر هفتمین روز بازی های پارالمپیک 2012لندن در پنج رشته به مصاف حریفان می روند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت وزارت ورزش و جوانان؛ بدون شک امشب همه ایرانی ها منتظر هنرنمایی و قدرتنمایی پهلوان و دلیرمرد تیم ملی وزنه برداری کشورمان سیامند رحمان هستند که قرار است پس از کسب مذال طلای دسته سنگین وزن وزنه برداری به سوی وزنه های 300 کیلو و بالاتر از آن یورش ببرد تا رکوردی جاودانه از خود در تاریخ پارالمپیک برجای بگذارد.

سیامند رحمان در این خصوص گفت: در حال حاضر از شرایط مساعدی برای ادامه تمرینات برخوردار بوده و در هفته به جز روزهای جمعه تمرینات فشرده ایی تا لندن داشته ام.

 رحمان همچنین در مورد شرایط جسمانی خود گفت: به حول و قوه الهی تا به حال با مصدومیتی مواجه نشده ام و ازلحاظ تغذیه در شرایط خوبی به سر می برم.

 وی در مورد جابجایی رکودهای قبلی خود گفت: آخرین رکورد، قبل از رکورد290 کیلوگرم من در بازی های پاراآسیایی گوانگژو متعلق به تنها رقیبم کاظم رجبی با 5/ 262 کیلوگرم بود که وی نیز با کم کردن حدود 60 کیلو از وزن خود در حال حاضر، تنها مرد فوق سنگین جهان در رشته پاور لیفتینگ در حرکت یک ضرب در پرس سینه هستم. امیدوارم با حضور خود در اردوی تیم ملی در یک ماه آینده بتوانم رکورد قبلی خود را در مسابقات لندن به بالای 300 کیلو گرم بهبود بخشم.

 وی در پایان گفت: در صورت بهبود رکورد قبلی خود به 300 کیلوگرم به عنوان اولین مرد ایرانی وقوی ترین ورزشکارفوق سنگین جهان در مسابقات پارالمپیک2012 لندن، نامم در کتاب رکورد داران گینس ثبت خواهد شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار