معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: 4274 انصرافی متقاضی بازگشت به تحصیل هستند و مهلت ارسال تقاضا برای بازگشت به تحصیل ساعت 24 امشب به پایان می رسد.

به گزارش گروه علمي،‌پزشكي باشگاه خبرنگاران دکتر بذرافشان با اشاره به آخرین آمار تعداد کل درخواستهای دانشجویان انصرافی متقاضی بازگشت به تحصیل اظهار داشت: تعداد 4 هزار و 274 نفر متقاضی بازگشت به تحصیل تقاضای خود را به سامانه خدمات آموزشی ارسال کرده اند که از این تعداد یک هزار و 27 داوطلب زن و 3 هزار و 247 داوطلب مرد هستند.

وی ادامه داد: در مقطع کاردانی یک هزار و 144 داوطلب، در کارشناسی ناپیوسته 2 هزار و 444 و در مقطع کارشناسی پیوسته 686 داوطلب متقاضی بازگشت به تحصیل می باشند.

دکتر بذرافشان افزود: تعداد داوطلبانی که تاکنون اولویت نخست را برای دانشگاه مقصد، پیام نور انتخاب کرده اند یک هزار و 582 نفر، دانشگاه آزاد اسلامی یک هزار و 49 نفر، دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی 578 نفر و دانشگاه جامع علمی کاربردی 711 نفر است.

وی همچنین به متقاضیان انصرافی از دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: تاکنون 962 داوطلب متقاضی بازگشت به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی تقاضایشان را ارسال کرده اند.

معاون سازمان امور دانشجویان درباره زمان بررسی تقاضاهای داوطلبان متقاضی بازگشت به تحصیل خاطرنشان کرد: بررسیها از هفته آینده آغاز خواهد شد و نتیجه قبولی یا عدم قبولی هر تعداد داوطلب که مورد پذیرش قرار گرفت بلافاصله بعد از بررسی اعلام خواهد شد تا حداکثر مهرماه در کلاسهای درس حاضر شوند.

دکتر بذرافشان در خاتمه تاکید کرد: 15 شهریورماه آخرین مهلت ارسال تقاضای انصرافیهای متقاضی بازگشت به تحصیل است و این مهلت تمدید نمی شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.