فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یکی از وظایف خاص این نیرو، آماده نگهداشتن ناوگان شناوری و امکانات موجود است.

 




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در استقبال از اعضای ناوگروه بیست و یکم اعزامی نیروی دریایی ارتش به خلیج عدن اظهار داشت: هدف از حرکت در آبهای آزاد و دور، اجرای دستورات و راهبردهای مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد:‌ انجام ماموریت‌ها در آبهای دور مورد توجه مردم و رسانه‌های داخلی و خارجی است و این امر نشان از موفقیت نیروی دریایی در امور محوله در این زمینه دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اهتزاز پرچم ایران اسلامی باعث افتخار است، افزود: اعزام 21 ناوگروه ظرف 3 سال اخیر به آبهای بین‌المللی و موفقیت صددرصدی ماموریت‌های محوله نشان از اقتدار نیروی دریایی ارتش دارد.

وی افزود: گذر دادن تمام کشتی‌های تجاری در منطقه ناامن 10 درجه شمالی و انتقال فرهنگ ایران اسلامی به بنادر منطقه همواره در دستور کار ناوگروه‌های اعزامی قرار داشته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد:‌ وظیفه خاص نیروی دریایی آماده نگهداشتن ابزار، امکانات و ناوگان شناوری است که باید گفت در این راه از نیروها انتظار می‌رود در نهایت تلاش و دقت از این ظرفیت‌ها نگهداری کرده و آنها را آماده نگه دارند./ج1


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.