مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شیخ طوسی تمدید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، در بخش اصلی جشنواره که ویژه طلاب و دانش پژوهان جامعه المصطفی است؛ کتاب‌ها و مقالات چاپ شده، ‌رساله علمی،‌ پایان نامه و تحقیقات پایانی دفاع شده در موضوعات قرآن و حدیث، فقه و اصول، تاریخ و سیره، فلسفه کلام و عرفان، اخلاق و تربیت، ادیان و مذاهب، گروه های علوم انسانی، ادبیات(صرف و نحو و علوم بلاغی) و منطق بررسی و انتخاب می‌شوند.‌
محققان و اندیشمندان ایرانی و غیر ایرانی می توانند در بخش ویژه جشنواره با موضوع« تمدن نوین اسلامی» مقالات علمی خود را با توجه به محور‌های فراخوان در مفاهیم و کلیات، پایه‌های معرفتی تمدن نوین اسلامی، زمینه‌های تحقق تمدن نوین اسلامی و آسیب ها و موانع/ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره‌ بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی(ره) به نشانی http://tousi.miu.ac.ir مراجعه کنند.
پیش از این مهلت ارسال آثار بخش عمومی این جشنواره تا تاریخ 31 مرداد اعلام شده بود که تا 31 شهریور تمدید شد/ مهلت ارسال آثار علمی بخش ویژه نیز 15 آبان 91 است.
معاونت پژوهش جامعه المصطفی العالمیه با همکاری پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی پانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی را در دو بخش اصلی و ویژه«تمدن اسلامی» برگزار می‌کنند.

جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی(ره) بهمن امسال برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، جشنواره ، شیخ طوسی ، تمدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.