سومین فراخوان جشنواره ملی وبلاگ نویسی مفاخر، مشاهیر و زیست و طبیعت آغاز شد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت : علاقه مندان تا پایان مهرماه برای ایجاد وبلاگ های موضوعی و تخصصی خود در زمینه های مفاخر ، مشاهیر و محیط زیست، گردشگری و طبیعت استان چهارمحال و بختیاری مهلت دارند .

مژگان ریاحی افزود : شرکت کنندگان تا پایان وقت اداری 30 مهرماه نشانی اینترنتی وبلاگ خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرکرد ، انتهای فارابی شمالی ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ارسال کنند .

وی گفت : این وبلاگ ها در سه بخش بهترین محتوای معرفی استان ، بیشترین بازدیدکننده و طراحی های نوین وبلاگ ارزیابی می شوند و به نفرات برتر هدایای نفیس اهدا می شود .

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری افزود : طراحان ، وبلاگ نویسان اعم از متخصصان و محققان ، استادان دانشگاه‌ها ، هنرمندان و عکاسان و علاقه مندان در سراسر کشور می توانند وبلاگ های ابتکاری خود را در سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری ثبت کنند تا در ارزیابی ها بررسی شود .

ریاحی گفت : وبلاگ نویسان درصورت تمایل می توانند اطلاعات اولیه شامل مطالبی درخصوص میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان را از طریق وب سایت این اداره کل ( www.miraschb.ir ) دریافت و یا به محل مراجعه کنند .

نتایج این جشنواره آبان ماه امسال اعلام می شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.