رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: 6 طرح تولیدی و خدماتی با اشتغال بیش از 30 نفر به مناسبت هفته تعاون در گرگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، موسی بی باک،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان ظهر امروز در نشست فرماندار با تعاونگران شهرستان گرگان گفت: امسال به عنوان سال بین المللی تعاون نامگذاری شده است.

وی در خصوص آموزش تعاونی ها، افزود: تا کنون هزار و 720 نفر ساعت از تعاونی های شهرستان گرگان آموزش داده شده است.

بی باک تصریح کرد: 6 طرح تولیدی خدماتی با اشتغال بیش از 30 نفر به مناسبت هفته تعاون در گرگان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در بخش توسعه کشاورزی تاکنون 20 شرکت تعاونی با اشتغال بیش از 124 نفر تاسیس شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان یادآور شد: 9شرکت تعاونی نیز به طور مستقیم درخواست تسهیلات کرده که برای بالغ بر 41 نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

وی در خصوص تعهد اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان در سال جاری افزود: اشتغال 80 نفر از تعهدات اشتغال این اداره است که در چها رماهه اول سال به 81 مورد رسیده است.

بی باک خاطرنشان کرد: جلسات متعددی در مسکن و مهر با مدیران عامل تعاونی و دستگاه های اجرایی انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات برگزار شده که در بحث انتقال و انشعابات موضوعات بررسی شد و تعاونی هزینه های مربوط به انشعابات را پرداخت کرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال جاری نیز واحد هایی از تعاونی مسکن مهر افتتاح می شوند./س

برچسب ها: تعاون ، گرگان ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.