پس از انتظاری طولانی اولین پوستر از " آناکارنینا" منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سینما بلندر؛پس از انتظاری طولانی اولین پوستر از ""آناکارنینا" منتشر شد.
چندی پیش خبر ساخته شدن فیلمی به اقتباس از رمان " آناکارنینا"ی لئو تولستوی نویسنده ی مشهور روس منتشر شد. رمان "آناکارنینا" را شاهکار سبک تخیلی واقع گرا دانسته‌اند.
                            
                          
                          
"آناکارنینا" همچون رمان آن ،فیلمی نیست که حول محور یک شخصیت بگردد.گرچه با شنیدن نام این فیلم استنباط می شود که داستان درباره شخصیت زن داستان باشد،اما درواقع اینطور نیست.البته نیمی از فیلم روی شخصیت" آناکارنینا" استوار است اما بقیه ی داستان درباره شخصیتی به نام "لوین" دوست برادر " آناکارنینا" می باشد.
                       
                  
                  
با این که این دو شخصیت پایه ی داستان را شکل می دهند اما در طول فیلم ارتباطی با هم ندارند و تنها در یکی از صحنه های پایانی با هم روبه رو می شوند. به طور کلی داستان فیلم درباره شخص خاصی نیست و به نوعی حکایت زندگی تمام شخصیت های داستان است.
                         
دست اندرکاران این فیلم قبلا اعلام کرده بودند که این فیلم اولین بار در جشنواره ونیز و سپس در جشنواره تورنتو به روی پرده خواهد رفت،اما هنوز تاریخ اکران عمومی این فیلم اعلام نشده است.
كارگردانی این فیلم را "جو رایت"برعهده دارد و نوشتن فیلمنامه این فیلم به اقتباس از رمان تولستوی برعهده "تام استاپارد" بوده است.
از بازیگران حاضر در این فیلم می توان به"کیرا نایتلی"،"جود لاو "و" آرون جیسون" اشاره کرد./ه

برچسب ها: اولین ، پوستر ، آناکارنینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار