با تلاش ماموران انتظامي اسلامشهر،روز گذشته سارق صندوق صدقات دستگير كه متهم به 30 قفره سرقت اعتراف کرد.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس :سرهنگ پاسدار حمداله نورائي "فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر" در تشريح خبر فوق گفت:" از مدتي پيش شهروندان ساکن محدوده شهرک موسي آباد هنگامي که به محل کار خود مراجعه مي کردند، شاهد بودند که فردي در حال سرقت وجوه صندوق صدقات در محل هاي مختلف اين محدوده است.
  وي ادامه داد: بر همين اساس تعدادي از اين شهروندان با فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته و مراتب را اعلام مي کنند و ماموران کلانتري 16 موسي آباد براي بررسي موضوع در مناطق مذکور اقدام به گشتزني کرده و برخي نقاط را که احتمال فعاليت و مشاهده متهم مي رفت را تحت نظر قرار دادند.
سرهنگ نورائي عنوان داشت: چند روز بعد يکي از گشت هاي انتظامي کلانتري که در خيابان مذکور در حال گشتزني بود متوجه شد فردي به طرزي مشکوک در نيمه شب کنار يکي از صندوق هاي صدقه ايستاده و با ديدن ماموران سعي کرد از محل دور شود.
فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: ماموران که به اين فرد مظنون شده و از وي تحقيقات به عمل آورده بودند با پاسخ هاي ضد و نقيض روبرو شده که اين امر به بازرسي بدني وي انجاميد که طي آن يک وسيله که با آن مي توانست از داخل صندوق صدقات پول خرد سرقت کند پيدا شد و نيز  مقاديري پول خرد و پول هايي که مشخص بود از صندوق صدقه ربوده شده است، کشف و ضبط شد.
  سرهنگ نورائي ادامه داد: با توجه به وضعيت مشهود، ماموران اين فرد را که "محمد" نام داشت، به اتهام سرقت از صندوق صدقات به کلانتري منتقل کرده و در بازجويي هاي انجام شده،متهم در
در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ولي سرانجام پس از ارائه مدارک و شواهد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت : تاکنون از30صندوق صدقات در مناطق مختلف شهرستان اسلامشهر سرقت کرده است.
  گفتني است، اين متهم که يکي از ولگردان سابقه دار محدوده مذکور است، مدتي پيش نيز براي تعدادي از شهروندان که در حال مراجعه به محل کار خود بودند،نيز مزاحمت ايجاد کرده بود،متهم دستگيرشده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.
برچسب ها: سارق ، صندوق ، صدقات ، اسلامشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار