کاراته کا وزن منهای 67 کیلوگرم گفت: برد و باخت در تورنمنتها مهم نیست، هدف اصلی مسابقات جهانی فرانسه است و ما تمام انرژی مان را بر روی این هدف متمرکز کرده ایم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ احمدی کاراته کا وزن منهای 67 کیلوگرم که موفق شد در لیگ جهانی کاراته وان اندونزی مدال طلا کسب کند و بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد، گفت: اکثر قهرمانان جهان در این رقابتها حضور داشتند و مسابقات از سطح بالایی برخورداربود، یک غفلت و اشتباه درمبارزه هر کاراته کایی را از سکوی قهرمانی دور می کرد.

وی افزود: برد و باخت در این بازیها که حکم تدارکاتی را دارد مهم نیست اما خدا را شکر تیم ایران نتیجه خوبی در این پیکارها گرفت و عملکرد خوبی داشت.

احمدی در خصوص دلیل باخت و حذف برخی بازیکنان در این دوره از لیگ جهانی گفت: ما در حال انجام تمرینات بدنسازی و میدانی هستیم و این طور نیست که خود را برای یک تورنمنت به نقطه اوج برسانیم. این ابتدای راه است ما تا مسابقات جهانی چند ماهی فرصت داریم تا با انجام تمرینات بیشتر خود را به اوج آمادگی برسانیم و دستاورد خوبی از این رقابتها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در لیگ جهانی اندونزی، مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ کاراته وان ترکیه بدون باخت مبارزاتش را ادامه داده است، گفت: وضعیت بدنی خوب و انگیزه بالایی دارم و در صورتی که با نظر کادر فنی، تیم ملی را در رقابتهای جهانی همراهی کنم مطمئناً با دست پر از این رقابتها باز می گردم./آق
برچسب ها: کاراته ، احمدی ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار