ورزشكاران كشورمان بارها و بارها پرچم جمهوري اسلامي ايران را در لندن به اهتزاز درآوردند و بزرگي و شکوه ايرانيان را به انگليسي ها نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، پارالمپيك لندن نه تنها يك آوردگاه ورزش اقتصادي و اجتماعي است بلكه فضايي است كه منش هاي انساني اقوام و كشورهاي مختلف نمايانگر چهره واقعي شان است.

دلاور مردان ايران پس از هر بار اهتزاز پرچم مقدس كشورمان شكوه و جلال و پهلواني و اعتقادات مذهبي ملي شان را به رخ دنيا كشيدند و بزرگان جهان را به كرنش واداشتند.


و اين بار كرم زاده دلاور كشورمان تكرار مكررات كرد و مسئولان سلطنتي و حكومتي انگليس را به تعظيم و اداي احترام واداشت.

و اين هيچ نمي تواند باشد جز بزرگي ايران اسلامي و منش انساني- اعتقادي ملي و مذهبي مردمش؛ عروس ملكه انگليس وقتي صلابت قهرمان ايران، مرام و مسلك مردمش و تقدس پرچمش را بر  فراز كشورش ديد، چاره اي جز اداي احترام نداشت.


بهت و حيرت از اعتقادات اين قهرمان ملي و مذهبي و امتناع از دست دادن با وي در چشمان عروس ملكه انگليس موج مي زند و شايد جرقه اي از اعتقادات راسخ اين ملت، آنها را به كرنش و بهت واداشت و پشت اين نگاه متحير نوعي ندامت و حسادت به اين همه بزرگي پديدار است.

تهذيب و ورزش و اعتقاد و صلابت سوغات ايراني است كه سلطنتي هاي بريتانيا، آن را با خود به يادگار حفظ مي كنند و سال ها طول مي كشد تا ذهن بسته شان اعتقاد را تجزيه كند و ميهن پرستي ، دين داري و انسانيت  سرلوحه اعمالشان قرار گيرد و اين است تمدن ايران و ايراني!!/

گزارش از اکبر باقري

برچسب ها: تعظیم ، سلطنتی ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار