مدیرعامل شركت سهامی بیمه ایران گفت: در صورت تامین بخشی از حق بیمه بازنشستگان آموزش و پرورش توسط صندوق بازنشستگی دولت، بیمه طلایی به بازنشستگان فرهنگی نیز ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان 'جواد سهامیان مقدم'  افزود: در این زمینه در حال مذاكره با صندوق بازنشستگان دولت هستیم و امیدواریم به نتایجی برسیم.

مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران ارائه خدمات بیمه طلایی به معلمان به عنوان مقدس ترین قشر جامعه را از خدمات بیمه  ایران برشمرد و گفت: هم اكنون تمام شاغلان آموزش و پرورش و خانواده آنها و دانش آموزان تحت پوشش بیمه طلایی قرار دارند.

وی گفت:  در پنج سال اخیر میزان خسارت پرداختی به بیمه شدگان بیمه ایران 5/2 برابر 72 سال قبل است و حق بیمه تولیدی نیز در این مدت 4/2 برابر شده است.

سهامیان مقدم گفت: در بازار پول و سرمایه طرح پوشش بیمه نوسانات نرخ ارز در بیمه ایران ارائه می شود و در 40 روز آینده نیز بیمه ایران طرح بیمه ای جدید دیگری در رابطه با پوشش بیمه ای نوسانات نرخ ارز ارائه می كند.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: برای كارمندان دولتی و غیر دولتی نیز ظرف دو ماه آینده طرحی تحت عنوان بیمه نامه جدید ارائه می کند كه به كارمندان تحت پوشش در زمان بازنشستگی علاوه بر حقوق دریافتی از دستگاه اجرایی از طرف بیمه نیز معادل حقوق سازمان به آنها پرداخت می شود.

وی گفت: با اجرای این طرح سالانه 15 درصد حقوق خریداران این بیمه افزایش می یابد.

مدیرعامل شركت سهامی بیمه ایران برای افتتاح ساختمان مدیریت بیمه ایران به سمنان سفر كرده بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.