محمد رضا کسرایی، مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ برتر کشور در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال برنامه های بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را از شش باشگاه لیگ برتری اعلام کرد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد رضا کسرایی، مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ برتر کشور درباره برنامه های بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را از شش باشگاه لیگ برتری گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای بررسی سه باشگاه تازه به لیگ برتر آمده پیکان تهران، گهر زاگرس درود و آلومینیوم هرمزگان به همراه صبای قم، فولاد خوزستان و نفت آبادان به ایران خواهند آمد.

کسرایی ادامه داد: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بامداد فردا وارد تهران می شوند و صبح فردا جلسه ای با مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهند داشت و بعدازظهر فردا از ورزشگاه تختی دیدن می کنند. صبح روز پنج شنبه 16 شهریور به قم می روند و از باشگاه صبای قم بازدید خواهند کرد.بعد ازظهر همان روز در دفتر دو باشگاه گهرزاگرس و پیکان در تهران جلسه ای با مدیران دو باشگاه خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: سپس صبح جمعه 17 شهریور به آبادان خواهند رفت و از باشگاه نفت آبادان بازدید می کنند و بعدازظهر به اهواز می روند تا از باشگاه فولادخوزستان دیدن کنند. صبح شنبه 18 شهریور هیات اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بندر عباس می روند تا بازدیدی از باشگاه آلومینیوم هرمزگان داشته باشند. روز یکشنبه 19 شهریور هیات به تهران بازمی گردد و مقامات فدراسیون و سازمان لیگ جلسه نهایی خواهد داشت و بعدازظهر همان روز کنفرانس مطبوعاتی در محل سازمان لیگ برگزار می شود.

کسرایی در پایان گفت: البته به غیر از هیات نمایندگان کنفدراسیون که برای بررسی وضعیت باشگاهها به ایران می آیند، هیات دیگری فردا برای بررسی وضعیت میزبانی تهران در رقابتهای نوجوانان آسیا و ورزشگاهها وارد تهران می شوند که از دو ورزشگاه دستگردی و راه آهن دیدن خواهند کرد و دیگر امکانات تهران را بررسی می کنند و کارگاه آموزشی را برای عوامل ایرانی برگزاری رقابتها برگزار خواهند کرد./آق

برچسب ها: فوتبال ، کسرایی ، afc
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار