سرپرست فدراسيون شنا گفت: در انتظار پاسخ نامه اعتراضمان به كنفدراسيون شناي آسيا هستيم و هنوز نامه اي از اين فدراسيون به دستمان نرسيده است.

برانوش نيک بين گفت: هيچ نامه اي از سوي كنفدراسيون شناي آسيا به دستمان نرسيده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: امروز خبري مبني بر ارسال نامه اي از سوي كنفدراسيون شناي آسيا به فدراسيون كشورمان در يكي از خبرگزاريها منتشر شد و با توجه به اينكه در چند ماه گذشته به دليل تغييرات ايجاد شده در راس فدراسيون بدون برگزاري مجمع انتخاباتي پيش بيني مي شد كه يك چنين نامه اي از سوي كنفدراسيون شناي آسيا به ايران برسد.

برانوش نيك بين در حال حاضر سرپرستي فدراسيون شناي كشورمان را بر عهده د ارد و طبق قوانين بين المللي در حال حاضر ايران نمي تواند مجمع انتخاباتي  برگزار كند.

گفتني است: همچنين چندي پيش نيز به علت بحث تعليق فدراسيون شنا تيم ملي واترپلوي جوانان كشورمان از حضور در مسابقات قهرماني آسيا باز ماند و در صورتيكه همين روند ادامه داشته باشد احتمال لغو سفر تيم هاي ملي كشورمان به ساير مسابقات نيز وجود خواهد داشت.

در این خصوص برانوش نیک بین، سرپرست فدراسیون شنای کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تاکنون هیچ نامه ای در خصوص بحث انتخابات فدراسیون شنا به دستمان نرسیده است و من نیز این خبر را شنیدیم اما از ارسال این نامه بی خبرم و نمی دانم نامه کنفدراسیون شنای آسیا و فدراسیون جهانی از چه طریق در یکی از خبرگزاری ها درج شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این به دلیل صادر نشدن روادید از سوی قزاقستان برای حضور تیم ملی واترپلوی جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا واترپلوئیست های کشورمان این بازی ها را از دست دادند به همین دلیل ما اعتراض خود را به کنفدراسیون شنای آسیا اعلام کردیم و در حال حاضر در انتظار پاسخ این نامه هستم و ارسال 2 نامه دیگر را پیگیری خواهیم کرد./ق

برچسب ها: فدراسیون ، شنا ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار