دبير كل دفتر تحكيم وحدت گفت: تاييد بيانيه اجلاس تهران از سوي سران جنبش عدم تعهد موجوديت اسرائيل را زير سوال برد.

مهدي اميريان دبيركل دفتر تحكيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، عکس‌العمل نتانياهو و سران رژيم صهيونيستي نسبت به برگزاري نشست جنبش عدم‌تعهد در تهران را قابل پيش بيني دانست و اظهار داشت: شانزدهمين اجلاس عدم‌تعهد با عملكرد موفقيت آميز خود توانست موجوديت اسرائيل را زير سوال ببرد، چرا كه حضور و صحبت‌هاي سران كشورهاي غيرمتعهد بيانگر تأييد مواضع حق‌طلبانه ايران بود.

وي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران نيز توانست از شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد استفاده كامل را براي دفاع از ملت مظلوم فلسطين و افشاي جنايات رژيم غاصب صهيونيست ببرد.

اميريان صحبت‌هاي مقام معظم رهبري در اجلاس را نقطه عطف اين اجلاس دانست و خاطرنشان كرد: سران كشورها ضمن تأييد فرمايشات مقام معظم رهبري، از صحبت‌هاي ايشان درس گرفته و آن را به عنوان راهبردي در عملكرد خويش قرار مي‌دهند.

دبير كل دفتر تحكيم وحدت اضافه كرد: ضربه جمهوري اسلامي ايران به اسرائيل به حدي كاري بود كه نتانياهو و ديگر سران رژيم صهيونيستي به شكست خود در مقابل ايران معترف شده و ترس خود را از  رهبري ايران بر جهان به طور غير مستقيم ابراز كرده‌اند.

اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: فرمايشات مقام معظم رهبري به عنوان نقطه عطف اجلاس جنبش عدم تعهد به خوبي توانست روحيه خود باوري و اعتماد به نفس در كشورهاي جنبش عدم تعهد را نيز تقويت كرد و باعث بي‌اثر كردن ترس كاذبي كه  كشورها از رژيم صهيونيستي داشتند شد كه اين امر نيز يكي از دستاوردهاي اجلاس جنبش عدم تعهد است.

وي در پايان گفت: همه ما بايد براي داشتن چنين رهبر فرزانه‌اي شكرگزار باشيم چرا كه مدبرانه و شجاعانه معادلات سياسي جهان را تغيير داد و آن را به سوي عدالت خواهي و محترم شمردن حقوق مردم راهنمايي كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امیریان ، اسرائیل ، رهبر ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار