مربی تیم ملی بزرگسالان کاراته هدف از شركت تیم ملی کاراته در چهارمین مرحله از لیگ جهانی كاراته در استانبول را ارزیابی ملی پوشان پیش از شركت در رقابت های جهانی فرانسه عنوان كرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  علیرضا كتیرایی مربي تيم ملي کاراته اظهارداشت : به منظور ارزیابی ملی پوشان كاراته ایران ، در این مسابقات كه به مدت دو روز و با حضور شماری از كاراته كاهای برتر جهان در استانبول برگزار شد، شركت كردیم .

كتیرایی با اشاره به اینكه ملی پوشان كاراته ایران پیش از شركت در این مسابقات ، به مدت سه هفته در اردوهای آمادگی تیم ملی شركت داشتند ، اظهارداشت : با توجه به این مدت كم من از عملكرد ملی پوشان راضی هستم .افزون بر آن شركت در این مسابقات سبب شد كه نقاط ضعف ملی پوشان كاراته ایران مشخص شود.

مربی تیم ملی كاراته ایران در ادامه گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، تیم ملی كاراته كشورمان پیش از شركت در رقابت های جهانی این رشته كه آذرماه سال جاری در فرانسه برگزار می شود در مرحله دیگر لیگ جهانی كاراته که در آلمان برگزار می شود نیز شركت خواهد كرد.

وی سطح چهارمین مرحله از لیگ جهانی كاراته را نسبت به مرحله سوم این مسابقات كه در اندونزی برگزار شد ، مطلوب تر توصیف كرد و گفت : با توجه به اینكه ، مرحله چهارم لیگ جهانی كاراته در تركیه برگزار شد، شماری از بهترین كاراته كاهای اروپا در این مسابقات شركت كردند كه موجب افزایش سطح فنی و كیفی این مسابقات شده بود.

گفتنی است تیم ملی مردان کاراته با یک طلا سه نقره و پنج برنز به مقام سوم چهارمین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان دست پیدا کرد، ضمن اینکه در مجموع مدالهای بخش مردان و زنان( یک طلا 4 نقره و 6 برنز) در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد/آق
برچسب ها: کاراته ، کتیرایی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار