کاراته کاي قمي به چهارمين مرحله از پيکارهاي قهرماني ليگ جهاني کاراته در کشور ترکيه اعزام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل از روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان قم، امير مهدي زاده يکي از پر افتخارترين کاراته کاهاي قمي محسوب مي شود که همراه با تيم ملي کاراته کشورمان در رده سني بزرگسالان براي حضور موفق در مسابقات قهرماني جهان در سال 2012 به تمرين پرداخت و راهي ترکيه شد.
مهدي زاده بامداد پنجشنبه نهم شهريور ماه به عنوان عضو تيم ملي کاراته بزرگسالان در وزن منهاي 60 کيلوگرم همراه با ساير ملي پوشان راهي ترکيه شد تا از روز شنبه يازدهم شهريور ماه در چهارمين مرحله ليگ جهاني کاراته موسوم به کاراته وان به مصاف حريفان خود برود.
چهارمين مرحله رقابت هاي ليگ جهاني کاراته در حالي به ميزباني کشور ترکيه برگزار مي شود که امير مهدي زاده در مسابقات سومين مرحله ليگ جهاني در کشور اندونزي نيز حضور داشت اما موفق به کسب مدال نشد.
اين در حالي است که حبيب الهن ناظريان به عنوان مديرفني، مهران بهنام فر، عليرضا کتيرايي قهرمان سابقه کاراته استان قم و تورج ساساني به عنوان مربي، غلامرضا دباغيان مربي با سابقه کاراته قم به عنوان مشاور فني و سيد محمد حسيني به عنوان مربي بدنساز هدايت اين تيم را بر عهده دارند./س
برچسب ها: قم ، کاراته ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.