اين اعتصاب که در فرودگاه تگل برلين صورت خواهد گرفت دومين اعتصاب خدمه پرواز لوفت هانزاست که به فراخوان شرکت پيمانکاري يوفو صورت مي گيرد.


به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، خدمه پرواز شرکت هواپيمايي لوفت هانزاي آلمان اعلام کردند که روز سه شنبه به مدت هشت ساعت در اعتراض به ميزان دستمزدها و شرايط کار اعتصاب خواهند کرد.
در نخستين مورد از اين اعتصاب جمعه گذشته، خدمه پرواز شرکت لوفت هانزا به مدت هشت ساعت در فرودگاه فرانکفورت دست از کار کشيدند. در اثر اين اعتصاب، حدود دويست پرواز  لغو شد، حدود بيست و شش هزار مسافر سرگردان شدند و شرکت لوفت هانزا متحمل خسارتي بالغ بر ميليون ها دلار شد.
شرکت يوفو خواهان 5 درصد افزايش پرداخت و تضمين شرکت لوفت هانزا براي عدم به کارگيري موقت خدمه پرواز يا استخدام خدمه پرواز خارجي مي باشد. اين شرکت تهديد کرده است در صورتي که خواسته هاي اجابت نشود، بر دامنه اعتصاب ها خواهد افزود.
اين در حالي است که شرکت لوفت هانزا براي مقابله با هزينه هاي روزافزون سوخت و رقابت با ساير شرکت هاي هوايي، برنامه اي جهت کاهش هزينه هاي خود به ميزان يک و نيم ميليارد يورو به اجرا در آورده است. اين شرکت در پاسخ به درخواست هاي شرکت يوفو اعلام کرده است که فقط حاضر به اعمال سه و نيم درصد افزايش در پرداخت هاست، مشروط بر اين که ساعات کار افزايش يابد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار