خیانت زیان آورترین عمل در یک ارتباط است که نه تنها منجر به صدمات غیر قابل جبران طرفین بلکه اعتماد و اطمینان کسی که مورد خیانت قرار گرفته شده نیز نسبت به افراد دیگر را از بین خواهد برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ازدواج عاملی برای رفاه و گسترش آسایش می باشد ولی گاهی اوقات این ازدواج ها و پیوند ها به جدایی می انجامد.
گاهی بی وفایی یک زن از حس انتقام جویی او ناشی می شود گاهی زنان بر خلاف میل باطنی خود به شوهر خود خیانت می کنند تا به او بفهمانند حس مورد خیانت قرار گرفتن چه قدر دردناک است.
کیانا زن متاهلی  که بعد از 5 سال زندگی مشترک با همسرش که به وی خیانت کرده بود در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 5 سال پیش با همسرم ازدواج کردم و ثمره این زندگی یک بچه دو ساله است. همیشه سعی می کردم که برای او بهترین باشم ولی او خودم و کارهایی که برای او انجام می دادم را نمی دید.
وی ادامه داد: در مدتی که با او زندگی کردم هیچ محبتی  از او ندیدم این مسئله باعث شد که من در خارج از خانه دنبال محبت باشم و با وجود همسرم با پسری آشنا شدم تا کمبودهای زندگی را با او پر کنم.
کیانا اظهار داشت: خیانت من به همسرم بیشترین صدمه را از لحاظ روحی و روانی به فرزندم وارد کرد.
وی خاطر نشان کرد: به جای خیانت و بی وفایی به همسرم بهتر بود با وی صحبت کرده  و بهترین راه و روش زندگی را آموخته و یا از یک مشاور کمک می گرفتیم.
حیدری روانشناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در جوامعی که بیشتر مردان از منابع مادی برای پشتیبانی کردن یک خانواده را ندارند تعدادی زنان یک سری روابط پیاپی و پشت سر هم با شماری از مردان دارند.
وی ادامه داد: بیشتر زنان خیلی سریع شوهرشان را بخاطر رفتار های بی وفا منشانه او می بخشند و حتی برخی دیگر از زنان رفتار متقابل را پیشه می کنند.
حیدری ادامه داد: تعداد زیادی از زوج هایی که برای مدت طولانی و در کنار هم زندگی کرده اند معمولا از یکنواختی روابط شکایت داشته و گاهی زنان برای تنوع مرتکب خیانت می شوند.
وی خاطر نشان کرد: کودکانی که در چنین خانواده هایی پرورش می یابد آسیب فراوانی می بینند فرزندان از خانواده خیانت را فرا می گیرند./ز
گزارش از ریحانه جمشیدی
برچسب ها: زن ، خیانت ، شوهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار