کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: مشتي که به صورت عسگری خورد، نتیجه سیاست های غلط دپارتمان داوری بود.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اتفاقی که در رشت برای حسین عسگری افتاده، اصلا خوب نبود و به هیچ وجه آن را تأیید نمی کنم ، یک داور به خاطر داوری کردن یادآوری نکردن، نباید به پیشکسوت خودش بی احترامی کند اما باید ریشه یابی شود که چرا این اتفاق افتاده است؟ کسی که عسگری را زده، حتما داوری برایش خیلی مهم است و عاشق کارش است اما جالب اینکه عسگری هم بالوده را زده و او را مضروب کرده است.

وی افزود: وقتی 2ماه است در کشور کمیته داوران انتخاب شده و با دپارتمان داوری مشکل دارد و کسی به این مسائل توجه نمی کند، همین می شود.

کمیته داوران هیچ نقشی در داوری کشورمان ندارد و مثل کمیته فنی است یعنی به قول علی پروین کمیته داوران هم مثل کمیته فنی است در حالی که کمیته داوران حداقل ماهی 4 بار باید جلسه بگذارد و سیاست گذاری کند.

او در ادامه گفت: کمیته داوران حتی در مورد چیدمان داوران باید اظهار نظر کند و روی معرض داوران بین المللی باید نظر بدهد، اصلا درست نیست که محمد فنایی و مسعود مرادی با این همه تجربه و اعتبار بین المللی در کمیته داوران دکور باشند، نتیجه سیاستهای غلط دپارتمان داوری مشتی بود که به صورت عسگری خورد.
کارشناس داوری کشورمان اظهار داشت: من اتفاقی که در رشت افتاده را تایید نمی کنم اما این مشت، اعتراض همه داوران ایران به دپارتمان داوري بود به هر حال داوران فعال در ليگ با ما تماس مي گيرند و از شرايط دپارتمان داوري ناراضي هستند.

وي افزود: همين فردا كميته داوران بايد تشكيل جلسه بدهد و حضور حسين عسگري يا هرشخصي در دپارتمان داوري بايد به تاييد اعضاي كميته داوران ايران برسد.

او در ادامه گفت: اعضاي دپارتمان داوري و برخي از اعضاي كميته داوران بايد به عسگري آرامش بدهند اما او را شارژ مي كنند كه  مدام مصاحبه كند و مقابل كميته داوران جبهه گيري كند اصلا صحيح نيست كه رئيس دپارتمان داوري اين قدر مصاحبه و جبهه گيري كند.

خسروي تصریح کرد : تست داوري كه در ليگ برتر يا ساير ليگ ها برگزار مي شود اشكال دارد و زواياي قانوني را پياده نكرده اند و امكان دارد من به عنوان تنها مدرس آمادگي جسماني داوران در ايران اين تخلف را به فيفا گزارش كنم . /ق

برچسب ها: فیفا ، دپارتمان ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار