با توجه به برگزاری گردهمایی دموکرات ها، هتل هایی که اتاق های خود را شبی 35 دلار اجاره می دادند، قیمت های خود را به 250 دلار افزایش داده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، باراک اوباما رییس جمهور فعلی امریکا قصد دارد این هفته در گردهمایی سراسری دموکرات ها در شهر شارلوت کارولینای شمالی، به انتقادات میت رامنی پاسخ بگوید و به همین خاطر، مردم بی خانمان این شهر بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته اند.

اهالی محلی می گویند طرح برگزاری گردهمایی انتخاباتی دموکرات ها در شارلوت موجب افزایش قیمت ها به ویژه در هتل ها و دیگر مهمان پذیرهای ارزان در این شهر شده است. وضع بد اقتصادی، بسیاری از افراد را مجبور به اقامت در هتل های ارزان قیمت کرده است و اکنون با افزایش قیمت ها، افراد بی خانمان حتی امکان ادامه اقامت در این هتل ها را نیز ندارند.

با توجه به برگزاری گردهمایی دموکرات ها، هتل هایی که اتاق های خود را شبی 35 دلار اجاره می دادند، قیمت های خود را به 250 دلار افزایش داده اند و بسیاری از خانواده های بی خانمان اکنون از پس این قیمت ها بر نمی آیند و مجبورند به جایی دیگر نقل مکان کنند.

اکنون برخی موسسات خیریه وارد عمل شده اند تا برای افراد بی خانمان جایی برای اقامت پیدا کنند اما این اقدام آسان نیست زیرا آنها نمی توانند شمار نیازمندان به اقامتگاه در زمان برگزاری گردهمایی ملی دموکرات ها را پیش بینی کنند.

اگرچه اوباما شعار محوری خود را کمک به اقشار ضعیف و متوسط امریکا قرار داده اما در اولین گام، خسارت زیادی را به زندگی این اقشار وارد کرده است که در نهایت به ضرر سبد آراء او خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار