سايت ضد انقلاب كلمه، وابسته به جريان ورشكسته فتنه در خبري مشكوك و البته جالب توجه براي برخي مسئولان، عكس‌هايي را از سالن ۱۲ اندرزگاه چهار زندان رجايي شهر منتشر كرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ در خبر مشكوك سايت كلمه (سايت وابسته به منافقين و مير حسين موسوي) كه به صورت گزارش تصويري منتشر شده است نكات بسيار جالب توجهي ديده مي‌شود.

در نگاه اول به اين خبر كه حاوي عكس‌هايي از داخل سالن ۱۲ اندرزگاه چهار زندان رجايي شهر (اندرزگاهي كه مربوط به زندانيان امنيتي) است سوالي به ذهن متبادر مي‌شود كه چگونه زندانيان امنيتي درزندان دوربين عكاسي و يا هر وسيله مجهز به دوربين داشته‌اند كه با استفاده از آن توانسته‌اند عكس‌هايي از بند مورد اشاره را منتشر كنند به ويژه اينكه امكان بارگذاري اين عكس‌ها از داخل زندان به صورت اينترنتي وجود دارد.


اما نكته جالب توجه ديگر در عكس‌هاي مورد اشاره اينكه، تصاوير منتشر شده از زندان رجايي شهر تفاوت بسياري با تعاريفي دارند كه از سوي زندانيان شناسنامه‌دار و تابلو دار ضد نظام گاها در فضاي مجازي منتشر مي‌شود.

در تعاريف زندانيان امنيتي از زندان‌هايي كه حكمشان در آنجا اجرا شده وضعيت بد زندان، نبود امكانات، نمور بودن و خلاصه هر چيز كه تصوير بدي از محل اجراي حكم (زندان) را نشان بدهد ديده مي‌شود، اما در عكس‌هاي منتشر شده از سوي سايت كلمه امكاناتي نظير يخچال، كولر، وجود كتابخانه، سالن مفروش و اتاق‌هايي تميز و سنگ شده كاملا مشهود است.


نكته قابل توجه از سوي مسئولين امر اينكه چرا بايد داخل زندان امكاناتي فراهم باشد كه زندانيان امنيتي به راحتي بتوانند عكس گرفته و از همه مهمتر عكس‌هاي ثبت شده را به فضاي مجازي منتقل كنند.

و نكته ديگر كه پاسخ افراد تابلو دار را مي‌طلبد پاسخ به اين سوال است كه، شرايط بد زنداني كه شما از آن دائما سخن مي‌گوئيد كجاست؟


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یه فرشته
۱۲:۴۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
زندانه یا هتل؟
خدا دشمنای اسلامو لعنت کنه.
www.tanha-bakhoda.mihanblog.com