بيست و دومين دوره رقابت هاي ليگ برتر واترپلو از 24 شهريور استارت مي خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مراسم قرعه كشي بيست و دومين دوره رقابت هاي ليگ برتر امروز با حضور نمايندگان باشگاه ها برگزار شد. پيش از اين قرار بود اين رقابت ها 17 شهريور استارت بخورد كه بار ديگر به تعويق افتاد و قرار شد 24 شهريور برگزار شود.

گفتني است، اين رقابت ها با حضور تيم هاي فولاد ماهان سپاهان، نفت و گاز اميديه، نفت و گاز گچساران، شهيد كشواد تهران، استخر انقلاب فارس، باشگاه ورزشي كوثرگيلان، استخر شهيد شهبازي زنجان و خانه شناگران خوزستان برگزار مي شود و طبق قوانين مسابقات تيم ها ديگر نمي توانند با نام هيئت در اين رقابت ها حضور پيدا كنند.

همچنين پس از انجام مراسم قرعه كشي تيم ها در 2 هفته نخست بازي ها حريفان خود را شناختند كه براين اساس در هفته اول و در نخستين بازي تيم هاي شهيد كشواد تهران و استخر انقلاب فارس با يكديگر روبرو مي شوند، فولاد ماهان سپاهان و باشگاه ورزشي كوثر گيلان با يكديگر روبرو مي شوند، نفت و گاز گچساران و نفت و گاز اروميه با يكديگر به رقابت مي پردازند و در نهايت استخر شهيد شهبازي زنجان و خانه شناگران خوزستان با هم به رقابت مي پردازند.

همچنين در هفته دوم بازي ها نيز 4 بازي برگزار مي شود و در نخستين ديدار باشگاه ورزشي كوثر گيلان و شهيد كشواد تهران با هم ديدار مي كنند و در دومين ديدار تيم هاي نفت و گاز گچساران و استخر انقلاب فارس باهم مسابقه مي دهند، خانه شناگران خوزستان و فولاد ماهان سپاهان برگزار كنند سوم ديدار هستند و شهيد شهبازي زنجان و نفت و گاز اميديه با يكديگر روبرو مي شوند./مح
برچسب ها: لیگ ، واترپلو ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار