سرپرست تیم های ملی واترپلو گفت: تاکنون هیچ چیز درخصوص لغو سفر تیم ملی بزرگسالان قطعی نشده است به همین دلیل نمی توانیم از هم اکنون اردوهای تیم ملی را تعطیل کنیم.

سیروس طاهریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است ظرف 2 هفته آینده مرحله جدیدی از تمرینات آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای حضور دررقابت های قهرمانی آسیا برپا شود و در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص لغو سفر تیم ملی به این رقابت ها وجود ندارد.

وی در خصوص بحث تعلیق فدراسیون گفت: احتمالا یکی از دلایل اصلی در لغو سفر تیم ملی جوانان به قزاقستان دیر اقدام کردن برای طی شدن مراسم اداری بود و همین امر باعث شد به دلیل صادر نشدن روادید تیم ملی به این پیکارها اعزام نشود اما با توجه به اینکه فرصت زیادی تا برگزاری رقابت های دوبی باقی است به همین دلیل ما دراین مدت شرایط حضور تیم ملی در مسابقات را فراهم خواهیم کرد و شکی نیست که به دلیل بحث تعلیق فدراسیونی ها رایزنی ها را برای اعزام تیم ملی بزرگسالان آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لغو سفر تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا قطعی نیست به همین دلیل نمی توانیم از هم اکنون اردوهای تیم ملی را تعطیل کنیم./ق

برچسب ها: اردو ، واترپلو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار